keskiviikko 9. lokakuuta 2013

15:41

IMG_8425
IMG_8466
IMG_8118
IMG_7476
IMG_8126
Kylmänkirpeet aamut, jäässä olevat poskipäät ja jäätyneitä tähtikuvioita mun ikkunassa. Syksy tulee, talvi sen jälkeen ja mä en taida pysyy oikein ees perässä. Tekis mieli ostaa kasapäin uusia kynttilöitä ja ihanan lämpösiä vilttejä, joihin mä voisin kietoutuu jonkun syliin. Oon jo pitkään kauhistellu mun postaamistahtia ja päätinkin tehä sille jonkinlaista muutosta, jottei tää menis ihan kuolioon ajan kanssa. Ainut ongelma on ollu mun järkyttävä itsekriittisyys kuvia katellessa (eikä tälläkertaa se kuuluisa motivaatio), ku tuntuu ettei ykskään kuva näytä kivalta omaan silmään. Luotan siihen, et tää on ohimenevää ja toivottavasti nopeesti kaikenlisäks!

Oon raivannu elämää uudennäköseks, heittäny kaks ikeasäkillistä vaatteita pois, pysyny rahankäyttölakossa (...kolmas viikko ja ihan huipputulokset käsissä, mä oon innoissani), pyrkiny näkemään pitkän koeviikon jälkeen taas kavereita, saanu yhtäkkiä jonkun kiitoksen jostain korkeemmalta, nimittäin yhtäkkiä mun nenän eteen tipahti tilaisuuksia, joista tarttua kii. Oon hymyilly, rypeny ihan hurjassa stressissä, oppinu syömään terveellisemmin, rakastunu Orange is the new black-sarjaan, tsempannu itteäni tulevaisuuden merkeissä ja miettiny mahollista ammattia. Vastaan on tullu syöpäbiologia, perinnöllisyystieteen parissa opiskeskelemista, genetiikkaa ja vaikka mitä! Mut se paras, oon päässy toteuttaa itteäni ja tekemään asioita omanlailla, mikä tuntuu niin hyvältä pitkästä aikaa.

6 kommenttia:

  1. Huhhuh neitokainen, oot huippu! ♥ Saat jollain kumman tavalla hymyn nousemaan mun huulille näillä sun kirjotuksilla (jep, jopa näillä ''mitä olen puuhaillut viime aikoina''- postauksilla!) :) Osaat kirjottaa jotenki tosi ihanasti kaikesta ja vaikutat niin positiiviselta ihmiseltä, että alkaa ihan kaduttaa kun ite tulee aina kiukuteltua mitä pienimmistä jutuista D: Ihailen sua kyllä suuresti just ton sun positiivisuuden ja elämänilon takia. (: Oot kyllä todella kaunis ihminen, niin ulkoisesti kuin sisäisestikkin! (-: Keep going girl!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit, mitä tähän kuuluu oikeen vastata, kun tää sai mutkin ihan sanattomaks kertaheitolla?! :-D Oon lukenu tän läpi niin monesti ja yrittäny löytää keinoa kertoo, miten tällanen kommentti tsemppaa niin blogin kuin ittensäkin kanssa elämässä! Ja älä turhaan kadu, niin sitä täälläkin puolen kiukutellaan maailman turhimmista asioista toisinaan, eikä sitä "valoa tunnelin päästä" löydy sit millään jonain päivinä. Mä en vaan kovin usein avaa konetta niinä päivinä ja tuu avautumaan siitä tänne, vaan mökötän yksin peiton alla yrittäen pitää huolen, etten vahingossakaan purkais sitä turhaa pahaa mieltä toisiin/ blogiin saaden muutkin samalle kamalalle fiilikselle! Kiitos ihan älyttömästi, sä ja sun kommentti ootte molemmat ihania :-) ♥

      Poista
  2. mitä suklaata toi tossa viimisessä on? :D

    VastaaPoista
  3. Heippa Noora, tuolla olis sulle haaste jos kiinnostaa tehdä :) http://annikristiina.blogspot.fi/2013/10/haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, yritän toteuttaa täs lähipäivinä tätä jossain muodossa! :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)