maanantai 21. lokakuuta 2013

KAIKKI ENNALLAAN

IMG_8972
IMG_8975
IMG_8991
IMG_8958
IMG_9007
Mä rakastan toteuttaa itteäni, tehä asioita omalla tavalla ja hetken mielijohteesta. Rakastan löytää uusia lemppariruokia, huomata olevani tyytyväinen omaan ulkonäköön, kuulla mun olevan tärkee jollekkin, aamusia hetkiä poikaystävän kanssa ja niitä pieniä pusuja otsalle huonoina hetkinä. Teiän kommentit viimepostaukseen oli ihania, mä en oottanu yhtään tollasta kommenttivyöryä, vaan pikemminkin päinvastoin!
Aloin järjestämään mun elämää uuteen uskoon, sellaseen enemmän "mun näköseks". Jätin tänään menemättä kouluun, nukuin pitkään ja tein koko päivän asioita, joista mä pidän. Siivosin mun huoneen kokonaan, juttelin kavereitten kanssa koko aamupäivän, tein rästijuttuja koulua varten ja hymyilin pitkästä aikaa. Järkkäsin loppuviikoks kaikkea kivaa tekemistä, jotta pääsisin takas elämisen makuun... :-) Täältä tullaan, tuntuu niin hyvältä tuntee taas elävänsä!

10 kommenttia:

  1. Äää ihana, tän postauksen positiivisuus tarttui! :) Ihanan näköinen asu syksyiseen ilmaan! Oon ollut jotenki tosi apealla päällä tänään, mutta nyt kun tässä viltin alla lueskelin tätä postausta, niin tuli sellanen olo, että oikeestaanhan kaikki on ihan hyvin :o meenkin tästä laittaan saunan lämpiämään ja suon itelleni rennon ja rauhallisen illan, kerranhan täällä eletään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, miten ihana kommentti ♥ Mulle nousi hymy korviin lukiessa sun asennetta, mikä kuulostaa niin ihanalta ja positiiviselta :-) Pidä toi asenne, se vie sut vielä täs elämässä pitkälle!

      Poista
  2. Sounds good :) millasia suunnitelmia sulla on loppuviikolle? voitko tehdä my day -postauksen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomiseks sain muutama minuutti sit kutsun työhaastatteluun, keskiviikkona oon myöhään koulussa ja meen kai pikkusiskon kans leffaan ja illalla poikaystävälle yöks, torstaina oon kaverin kanssa ja viikonlopun oon moneen kuukauteen poikkiksen kanssa kaksisteen :-) Ja joo, voin tehä! Mun on oikeestaan pitäny väsätä jonkunlaista sellasta postausta jo jonkin aikaa, mut aina aattelen mun päivien olevan liian "tylsiä" semmoseen.

      Poista
    2. eeeikä oo, perusarkikin on kiinnostavaa :D minne meet työhaastatteluun, tsemppiä!

      Poista
    3. Toivottavasti ja meen yhteen vanhainkotiin sosiaaliseks tueks, mut yritän aatella jo etukäteen mahollisimman negatiivisesti, etten pety huonon tuurin käydessä :-D Kiitos!

      Poista
  3. oih ihanaa et sul menee taas paremmi ! aws =)

    VastaaPoista
  4. ää ihana toi huivi mistä se on? :o ja muutenki aivan ihana postaus

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ruotsin Monkista! Kiitos tosi paljon, kiva kuulla :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)