maanantai 28. lokakuuta 2013

MY DAY

Tässä ois nyt jonkunlaista koostetta mun tavallisimmasta arkipäivästä, ku ei oo tullu tehtyä oikeestaan mitään erikoisempaa! Luulin jo saavani hengähtää tän viikon, mut oishan se pitäny tietää, ettei mun luonne anna periks itelleni :-D Oon ahminu työpäiviä (... miks just niitä iltatöitä, jotka loppuu 22.00?!) kaksin käsin, rikkonu ostolakon seittemänsadan euron rajan, ilmottautunu parille uudelle koulutukselle, ollu työhaastattelussa, rakastunu kylmäsavulohileipiin ja viettäny ihanan viikonlopun poikaystävän kans pitkästä aikaa kahestaan.

IMG_9081
Kaheksalta rakkaan vierestä herääminen huonosti nukutun yön jälkeen. Näin koko yön painajaisia millon valtavista norsuista kuin erilaisista miehistä, jotka yritti tappaa mua. Joonasta herättäessä keskellä yötä sain kuitenki vastaukseks muminaa ja selänkäännön.... Tääkö on sit sellanen hyvä parisuhde?! Haha.
IMG_9073
Lemppari aamupalaa, hedelmiä ja pirtelöä! Ostin kokeilun vuoks passion-hedelmää ekaa kertaa ja heti sen avattua muuttu mieli syödä toi... :-D Hyi, kyllä toi varmaan ihan hyvää ois ollu, mut ulkomuoto vaan tais tehä tehtävänsä mun kohalla!
IMG_9318-001
Meikit naamassa ja valmis lähtemään Turkuun kouluun, jee kyl lukio voittaa. Mulla iskee kamala kriisi, ku vuoden päästä ois jo kirjotukset ja mä en ees tiiä, mitä kirjottaisin... Toivottavasti ajatukset nyt lähtis selkenemään päin, ettei ihan toinen jalka ojassa olla :-D
aa
...vähän kyllä näytti koulusta katottuna ankeelta! Ois tehny mieli pysyy kaukaa ulkoota, ku toi ilma masensi niin paljo.
IMG_9059
Kolmas päivä putkeen itetehdyillä hamppareilla, on ne vaan niin hyviä. Kaikki ei vaan jostain syystä oo mun kans ihan samoilla linjoilla siitä, paistanksmä 40 pihviä ja sämpylää päivässä tähän tarkotukseen. Haha, ei mulla ainakaan vielä tuu korvista ulos, niinkuin kaikilla muilla mun kanssa asuvilla!
IMG_9125
Saatiin illalla idea lähtee mamman luo viettämään yötä, ku saatiin kuulla sen olevan poissa kotoa. Jotenki tämmöstä ihan kahen keskistä aikaa oppii arvostamaan asuessa vielä kotona. Tää ilta oli yks kivoimmista moniin viikkoihin!
IMG_9370
Iltapalaks Pappagallon mangosorbettia, nam! Voisin jo vannoo tän nimeen, ku voisin valehtelematta vetästä koko purkin kerralla naamaan... Sielunsiskoja?
IMG_9334
Väsyny tyttö ja väsyneet ajatukset. Toivottavasti tää postaus anto itestään jotain sentään irti, ku uni tuntuu olevan tällähetkellä ainut ajatus, joka mun pään sisällä pyörii!

9 kommenttia:

  1. Sori vähän outo kysymys, muttahei koska sulla on huomenna ruokailu? Ja eks sä ookki tsykissä? :-)

    VastaaPoista
  2. Romanttisia kuvia ;) Kiva postaus, miten nää päivä kuvina postaukset voi olla niin kiinnostavia? Voisin lukee tällasii aina vaan :) Missä siis nyt oot töissä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh aijaa, kiva kuulla :-) Oon Mannerheimin Lastensuojeluliitossa nyt enemmän, mut kävin viimeviikolla työhaastattelussa yhessä vanhusprojektissa, mihin pääsin. Kuitenkaan sieltä ei oo nyt viikkoon kuulunu mitään tulevista työtunneista, joten en nyt tiiä, miten sen käy :-D

      Poista
  3. tätä oli nii kiva lukea ja kuvat just lämpimän ihanii:-3

    VastaaPoista
  4. Hei vähä hassua, vaikka oon seurannu sun blogia jo kauan ja nähnyt lukusia kuvia susta ja sun poikaystävästä, niin en oo ennen tienny hänen nimeään enkä oo eres tullu ajatelleeksi, että mikä se mahtais olla! Joonas, tietenkin se on Joonas! :) Haha, sori jos tää oli vähä hämärä kommentti :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha eikä :-D Voi ihan hyvin olla, etten mä oo ees ikinä tainnu (?) puhua poikkiksesta omalla nimellä, jos se ei oo osunu silmään. Ja ei ollu yhtään hämärä kommentti, just ihanaa saada tällasia kommentteja!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)