sunnuntai 6. lokakuuta 2013

NELJÄ KUVAA SUNNUNTAILTA

IMG_1514 IMG_8147 IMG_8111 IMG_1508
Mulla on takana ihan älyttömän kiirenen viikko, mut tällähetkellä mä voin vihdoin nostaa jalat ylös rentoutuen, ku ollaan viettämässä leffailtaa muutaman pariskunnan kanssa täällä poikaystävän luona. Tohon viikkoon on kuulunu unettomia öitä, aamu neljältä kokeisiin lukemista, hävinneitä koulukirjoja ja se paras, töissä eteneminen. Sain ihan tuntemattomalta perheeltä yhteydenoton pyytäen mua heille töihin ja maha täynnä perhosia ja jännitys kilometrin päähän hehkuen (...ja kaikista nolointa, vielä ihan kirjaimellisesti :-D ) päätin vihdoin ottaa ton vastaan! Mä kerkesin jo miettiä, miten huono työntekijä mä oon vauvan kanssa (joista mulla ei siis todellakaan oo liikaa kokemusta) ekoilla minuuteilla, kunnes viiden tunnin työpäivän jälkeen tää perhe ylistikin mua maasta taivaisiin ja pyysi mua useemminkin heille. Kyllä tää tyttö oli yhtä hymyä, kun lähti keskellä keskiviikkoyönä kotiin nukkumaan. Toivottavasti teillä on ollu kiva viikonloppu!

4 kommenttia:

  1. todella mukavaa et toi perh otti suhun yhteyttä ja näi =) onnee ja nii ihanan pirtsakoita kuvia :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä, tollaset nostaa aina sairaasti itseluottamusta itteensä kohtaan, varsinki onnistuminen niissä :-) Kiitos paljon!

      Poista
  2. hyttysenpistoja..;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, tarkkasilmänen! Aattelin ton kaulan olevan niin huomaamaton, etten viitti poistattaa noita, näköjään väärä arvio :-D

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)