torstai 17. lokakuuta 2013

SYY HILJAISUUTEEN

Huh huh, mikä kiire mulla on päällä jo nyt. Jokaikisen päivän jälkeen oon vannonu itelleni ottavani seuraavan päivän rennosti, vaikka todellisuudessa oon vaan paiskinu töitä kahta kovemmin ja tullu kotiin nukkumaan entistä myöhemmin. Ei todellakaan hyvä juttu mun mielelle, mut jospa se tän muutaman päivän loman aikana tasottuis! Mun on hirveen vaikee saada tästä tekstipohjasta kii, kun sitä aikaa pitkästä aikaa viikkoihin on. Oon tainnu vaan sisäistää niin vahvasti sen, etten tuu höpöttelemään tänne omiani, jos teksti ei meinaa millään sujua. Lueskelin just noita vanhempia postauksia (milloin oon tullu päivittäin, vaikka sit väkisin postaamaan jotain), niin ne lensi kyllä aika nopeesti pois täältä mun silmistä...

Musta tuntuu, et mun elämässä tapahtuu ihan liikaa tällähetkellä, enkä mä osaa enää elää hetkessä. Haluaisin kirjottaa tänne, miten hyvin asiat on, vaikka nyt elämässä menee surkeiten ikinä. Oon ihan hukassa itteni kanssa, mä en jaksa kohdata ees pienimpiä vastoinkäymisiä puhumattakaan näistä oikeista, jotka on tullu nyt vastaan. Lääkärit kontrolloi mun painoa ja vaikka mä lisäisin ruokavaliota, jää se paino silti samalle tasolle tai putoo alaspäin. Housut ei enää pysy päällä ja mä havahduin, kun mun XXS dr.denimit jäi liian isoiks, eikä pysy enää ees vyötärön kohalta päällä. Kaikki vyöt on jääny liian isoiks ja mun 6-vuotiaan pikkusiskon 128-kokonen huppari jää löysäks mun päällä. Tuntuu pahalta kirjottaa tänne jatkuvasti tällasta alakulosta tekstiä ja kuitenkin huomata sen fiiliksen olevan ihan samaa luokkaa sen kanssa. Kuitenkin uskon, miten yhellekkään meille ei pitäis antaa liikaa painoa kannettavaks olkapäille. Kaikki järjestyy, pikkuhiljaa apu tulee ja elämä alkaa voittaa.

IMG_8634
IMG_8629
IMG_8516

22 kommenttia:

  1. toivottavasti synkät pilvet väistyvät sun taivaalta pian. tsemppiä ! :-) oot ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä mäkin toivon! Kiitos paljon, sä myös :-)

      Poista
  2. dr denimit valuu aina alas varsinki matala/normaalivyötäröiset et älä niitte takii pelästy xd
    en tiiä susta paljoa mut vaikutti siltä et sun ongelma ois alipaino eikä paino nouse millään rualla. ootko kokeillu ihan vaan salille menoa? se ei oo pelkästää laihduttajien juttu. kunnon ruokavalio, hiilarit ja proteiinit kuntoo ja sitä treenii. aluks paino putoo mut sen jälkee se alkaa kasvaa ku lihasta muodostuu. näyttää paremmalta ja tuntuu myös, ja takaan että paino nousee, hyvällä tavalla siis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli ennen yhet matalavyötäröiset ja huomasin niitten kans just tota valumista! Nyt oon kuitenki jo toista vuotta käyttäny korkeevyötäröisiä (mitkä ei oo ikinä ennen oikeesti tippunu päältä) ja nyt mun laihtumisen takia toi tippuminen on tullu ongelmaks :-( Oon koittanu syödä kokonaan kuukausia terveellisesti, toisen kuukauden pelkällä roskaruualla päivittäin, mut mikään ei tunnu auttavan.
      Salia mä oon kammoksunu, oon nimittäin "menettäny" kaikki mun lihakset pois ja fyysinen kunto on oikeesti täysin nollassa. Jos ei tää paino nyt yli 40 äkillisesti nouse, niin pakko kai alkaa tota vaihtoehtoa miettimään :/ Inhottavaa vaan käydä pakollisissa painokontrolleissa säännöllisesti, kun oon pienestä pitäen painanu liian vähän, vaikka ulospäin näytänkin täysin normaalilta.

      Nyt sain lääkäriltä jotain pillereitä, joista painon pitäis nosta muutaman kilon, kun ne kerää jotenkin nestettä mun kehoon! En kyllä tiiä, miten käy ton puolen vuoden kuurin loputtua... Toivotaan parasta ja kiitos kivasta kommentista :-)

      Poista
  3. hieno toi kaulakoru :<3 ja eiköhän sun paino alkais viel nouseen :( toivotaan..voimia !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon molempiin kohtiin! :-)

      Poista
  4. Hei kantsii juoda sellasia proteiinijuomia, vaikka semmonen gainomax recovery välipalalla ja iltapalalla, ne on hyvänmakusia ja niistä saa kaikkia tärkeitä ravintoaineita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, en oo tiennykkään! Kiitos vinkistä, pitää kokeilla :-)

      Poista
    2. ei semmosii kyl kannata ainakaa säännöllisest alkaa vetämään varsinki jos ei urheile. niiden ravintoaineiden lisäks ne on täynnä turhaa paskaa mitä sun elimistö ei ees tarvii ja hintaki on aika korkee :/

      Poista
    3. Tottakahan toikin on, varsinki ku mä en harrasta liikuntaa ollenkaan... :-D Mä jo luulin, ettei tollasissa "terveys"jutuissa ois lisänä mitään turhia juttuja, mut näköjään on!

      Poista
    4. no tokihan sitten on täydennysravintojuomia, hyvänmakuisia nekin esim.kaakao, vanilja, mansikka, mut niitä pitää ostaa apteekista :) fresubin ja nutridrink ainakin. mä oon käyttänyt niitä sen takia ettei syömäni ruokamäärät olleet riittäviä ja niissä ei ainakaan oo mitään turhaa :) sulle sopii muuten hyvin huulipuna!

      Poista
    5. Hei, kiitos tosi paljon vinkistä :-) Otit/otitte tän tosi kivasti vastaan, ku tuutte antamaan neuvoja!

      Poista
    6. kiitos sulle ihanasta blogistasi! <3

      Poista
    7. Voi apua, kiitos itelles ihanasta kommentista :-) ♥

      Poista
  5. Voi Noora, oot upea, muista se! Tsemppiä sulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muista sä samoin, ihan samat sanat sulle :-) Kiitos tosi paljon ♥

      Poista
  6. Voi kun tuli surku sun puolesta :( Paljo voimia sulle ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh, älä oo surullinen, kyl kaikki järjestyy... pikkuhiljaa :-( Kiitos ihanuus tsempeistä ♥

      Poista
  7. Painat alle 40 kg jos ymmärsin oikein kommenttien perusteella? mistä tää johtuu? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain iskältä tosi laihat geenit, sen suvussa ei oo ollenkaan ylipainosia ja kaikki on tällasia hoikkia, niinkuin kaikki meiän perheen lapset :-) Lihominen on tosi vaikeeta ja tuun täyteen kaikenlisäks vielä tosi pienestä, niin se ei yhtään edesauta kilojen tulemista... No, niin kauan kun mun terveys ei kärsi, niin oon ihan tyytyväinen painoon!

      Poista
  8. Jos sulla on tosi pieni maha niin koita jotenki syödä ei ähkyyn mutta vielä vähän sen jälkeen ku oot täynnä. Mun kaveri oli alipainonen ja sitä käskettiin juoda paljon, että sen vatsa jotenki kasvaa ja että jaksais syödä enemmän :D En tiedä auttaako se, en ole lääkäri :( Mutta jaksamista, voit ainakin mussuttaa sapuskaa niin paljon kuin sielu sietää ilman omantunnontuskia (ainakin toivottavasti!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se mun isoin ongelma just on, etten ikinä pysty syödä itteeni täyteen, vaan aina ihan vähän alle (tän takia mä varmaan syönkin kuus kertaa päivässä heh)... Inhoon sitä tunnetta, ku on syöny liikaa, enkä oo moneen vuoteen onnistunu tekemään sitä! Mut toi vedenjuominen kuulostaa hyvältä ja oonki tälhetkellä valinnu kaupasta niitä rasvasimpia vaihtoehtoja kaikissa ruuissa, joten eiköhän tää tästä :-)

      Ja jep, kaikki tuntuu aattelevan ton siltä kannalta, että voin syödä mitä vaan :-D Kuulen monta kertaa viikossa, miten "muut lihoo kaks kiloo suklaalevystä" ja haluais lihomattomat geenit niitten nykyistensä sijasta. Ja vaikkei mun paino ikinä oikeestaan nousekaan, niin kyl musta silti tuntuu sen "ylimääräsen" kerääntyvän iltasin ainaki mahaan, vaikka yön aikana häviikin :-D

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)