perjantai 4. lokakuuta 2013

VAALEETA SEASSA

IMG_1733-001
IMG_1768
IMG_1767
Mä kuvailisin sitä tutuks ja turvalliseks, miten mä aina kampaajalla ollessa oon värjänny pelkän tyvikasvun kuukasi kuukauden perään. Tälläkertaa kävi vähän erilailla, mä nimittäin suunnittelin edellisenä iltana värjääväni punaseks, kunnes seuraavana aamuna 8:00 olin lähettämässä tytöille hätäviestejä siitä, että oonkin kokeilemassa jotain ihan muuta hetken mielijohteesta! Mä ite tykkään (ainakin vielä) tosi paljon ja ekoja kertoja kampaajan jälkeen mä näin peilistä jotain muutakin, kuin epäonnistuneen naaman kokonaisuudessaan.

10 kommenttia:

  1. Katoinki tänää koulus et sun hiukset on erilaiset : D tosi upeet ja sopii sul hyvi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kiva et sielläki puolen tykätään! Kiitos tosi paljon :-)

      Poista
  2. Näytät mun mielesä vähän Jenni Vartiaiselta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, kukaan ei oo ikinä ennen sanonu tollasta, enkä mä ite huomaa minkäänlaista samaa näköä :-) Mut kohteliaisuushan toi on kuulla, niin kaunis nainen kuitenki kyseessä!

      Poista
  3. upeet hiukset! toi huulipunan sävykin sopii jollain tavalla kans tosi kivasti :-))

    VastaaPoista
  4. Ihanat noi sun uudet hiukset! :)

    VastaaPoista
  5. Ihanat hiukset, sopii sulle ihan älyttömän hyvin! :)

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)