lauantai 2. marraskuuta 2013

IHANA PÄIVÄ

ombree
Mulla on hyvä päivä takana ja ihan sairaan hyvät fiilikset siitä! Hidas aamu, pitkästi aamupalan syömistä ja ihanaa seuraa. Tekis mieli vaan hymyillä, enkä mä aio estää itteäni siinä. :-) Oon monesti avautunu täällä mun ongelmasta löytää oikeenkokosia farkkuja Suomessa, ku koot on tosi reiluja. Ihan sattumalta löysin aamulla yhestä nettikaupan valikoimista tarpeeks pienet (loppuunmyytynä tietysti) ja laitoin heille viestiä asiasta. Jo iltapäivällä tuli takas viesti, et tuote on taas varastossa ja puolen vuoden housuttomuuden jälkeen oli pakko tilata ne kotiin.
IMG_9425
Leivottiin nopeeseen makeennälkään pikkusiskon kanssa suklaakaurapalloja... Jostain kumman syystä en enää jaksanu syödä kahta enempää, vaikka vielä kuukaus sit noi kaikki ois menny samalla kerralla!
IMG_9442
Kaiken lisäks kaks kuukautta sit tilattu vanhojentanssimekko tuli samana päivänä valmiiks ja kaikki mun kaverit on jo varmaan kyllästyny mun surkutuksiin, miten tuli tilattua vääränlainen mekko, mistä en loppupeleissä pitänykään - tai niinhän mä luulin. Kaks kuukautta sit en missään vaiheessa nähny mekkoa in action, vaan päätin ite pieniltä tilkuilta värit ja muut jutut. Päälle puettaessa se oli niin ihana kuitenki ja poikkiksen kommentti "sä näytät niin kauniilta" kruunas kaiken. Jee, ehkä lukion toisiks paras päivä ei meekään ihan surkutteluks mun osalta!
IMG_9430
Ja jottei tää vielä ois saanu mua onneni kukkuloille, niin varattiin yllättäen matka kahestaan kaverin kanssa Playa Del Inglesiin tammikuussa! Rahankäyttölakon tuloksena oli tähän mennessä kertyny 967 euroa, joilla mä kivuttomasti kustansin kokonaan ite tän matkan. En malttais enää millään oottaa ja mut tuntien oonki selannu jokaikisen ostoskeskuksen sieltä alueelta... Hups, mut onneks matkailu ja shoppailu on sellasia asioita, mihin mä laitan enemmän ku mielellään mun ylimääräset rahat! :-)

10 kommenttia:

  1. odotan innolla et miltä toi sun wanhojen mekko näyttää sun päällä:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite tykkäsin ainaki ihan älyttömästi :-) kolmen kuukauden päästähän se selvii!

      Poista
  2. ootko sä josaain töissä vai miten sulla noin paljon rahaa on säästyny :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo teen MLL:llä muutaman tunnin viikossa ja laitin tän puolentoista kuukauden ajalta jokaikisen pennin säästöön :-)

      Poista
  3. Minkä kokosii farkkui käytät? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 23/30 tai XXS, mut hätätapauksis joudun turvautumaan 24/30 ja ompelemaan niitä yhen koon pienemmäks ku suomen kauppojen kokovalikoima on niin surkee.. :-D

      Poista
    2. Zalandolta löytyy paljon eri merkkisiä farkkuja, joiden koko on 23/30 :) Ne on vaan aika kalliita, mut luultavasti myös ihan laadukkaita :)

      Poista
    3. En ookkaa tienny tosta aiemmin, kiitos tosi paljon ku vinkkasit :-) Laatu maksaa ittensä tommosissa onneks takas ja oisin tälhetkellä valmis sijottamaan älyttömästi rahaa, jos kerranki löytäisin hyvin istuvat ja kunnon farkkukankaasta tehdyt farkut mun vartalolle. Niitä ku ei kovin usein nenän eteen oo mulle ilmestyny...:-D

      Poista
  4. Pystyisitkö/haluaisitko tutustua joihinkiin ihmisiin, ketkä tiedät vain blogin välityksellä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pystyisin ja haluaisin joo! Tykkään tosi paljon tutustuu uusiin ihmisiin, vaikka tietäisinki niistä tosi vähän ennestään :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)