perjantai 8. marraskuuta 2013

KOKOMUSTAA

IMG_9716
Noora
IMG_9644
Ollaan niin monet kerrat yritetty saada onnistuneita asukuvia, mut aina oon ollu niihin tyytymätön huonon valon tai huonon tarkennuksen takia. Pirun syksy ja kellojensiirto, tää on jokaikisen bloggaajan pahin painajainen (ihan ku ei ois tarpeeks hankalaa muutenki saada hyviä kuvia!)... No, ei kauaa ensilumeen ja sitä kautta valosempiin kuviin, vaikka mä en lunta muuten ootakaan yhtään.

Arvatkaa mikä on ohi - se pirun kahen kuukauden ostolakko. Eikä muuten tunnu miltään. Nyt ku oon eläny normaalia elämää rahankäytön kanssa, on tuntunu niin turhattavalta tän mukana tullu uus ajatusmaailma: kaikki rahalla ostettava on turhaa. Kaupungilla kierrellessä pyörtymäisillään ja nälkäsenä ei tuu ostettua ees pientä leipää kaupasta, koska sen ostaminen tuntuu yksinkertasesti tuhlaukselta. Vaatekaupassa löytäessä kivan paidan, jää se kauppaan, koska paidathan on ihan turhia tän ajatusmaailman kanssa. Inhottavaa. En ois ikinä ruvennu tähän, jos oisin tienny tällä olevan näin iso negatiivinen seuraus mun ajatusmaailman kanssa. Ees toi vajaa tuhannen euron rahasumma ei lämmitä ollenkaan sydäntä, ku mitkään asiat ei tunnu enää rahan arvosilta. No, enpä ois kyl itestäni ihan ekaks uskonu, et näin kävis. Jotain positiivista kuitenki haettaessa, tästä ei oo suunta ku ylöspäin. :-)

8 kommenttia:

  1. tosi nättejä kuvia, turhaan huolit! :-)

    VastaaPoista
  2. muista lähettää SE kuva ;D Lupaan etten naura nii et hampaat näkyy (; vaiks emt onks hampaaton hymykää sen parempi ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha eikä, mua nauratti tää kommentti... :-D Mut mieluummin mä "unohdan" sen ikuisuuksiks!

      Poista
  3. ooot kyl ollu tosi fiksu ja maltilline ku oot voinu nuin säästää rahaa ! kokomusta asut on kivoja sillointällöin :-3

    VastaaPoista
  4. Mä olin 4kk sitten Jenkeissä ja oon nyt lähdössä Tenelle- eli oon iteki joutunu olee aivan kunnolla ostolakossa- mut ite en oo yhtää pahoillaa siitä et nykyään harkitsee ostoksiaan enemmän! Koska sit taas jos löytää jotain vähän kalliimpaa oikeesti kivaa, ni sen voi sit ostaa ku ei oo tehny turhia heräteostoksia :)

    Sullon tosi kiva tukka muuten!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii, kyllä noitten takia kelpaaki olla ostolakossa ihan mielellään ja oot kyl ihan oikeessa! Kiitos :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)