lauantai 30. marraskuuta 2013

ÖISTÄ KUVAKOOSTETTA

IMG_0665
♥ Voi vitsit, viime postauksesta on taas niin paljon aikaa, et mulle iski huono omatunto. Koeviikko on vihdoin takana ja tulokset harmittaa älyttömästi suhteutettuna siihen, paljonko töitä mä tein jokasen aineen eteen. No, ei kai musta mitään ydinfyysikkoa oo tulossa, joten olkoot, vaikka harmittaaki. Lukio oli mulle muutenkin iso ongelma, ku en ollu varma, kerkeisinkö suorittaa sen kolmessa vuodessa. Ja näillä näkymin iltalukion kursseilla ja opiskeluntäytteisellä loppuvuodella saan suunnitelmat toteen ja pääsen astumaan tyttöjen kanssa lukion ovista yhtäaikaa ylioppilaslakit päässä...:-)
IMG_0689
♥ Oon tosi huono ostamaan koruja, vaikka tykkäänki niistä tosi paljon asusteina. Nyt kuitenki pakotin itteni ostamaan muutamat korut tuleville juhlille ja vietettiinki siellä liikkeessä tunti valiten koruja. Lopputuloksena oli se, et mitä tahansa korua mä näytinki, niin tää mun shoppailukaveri vastas "Oot kaunis, ota se ja mennään"....
IMG_0909
♥ Suklaafondueta, kynttilöitä, hedelmiä ja hyvää juotavaa - ihan täydellistä iltaa. Oisitte vaan nähny, miten tän kuvan ottamisen jälkeen tota sulatettua suklaata oli mun lakanoissa ja lattioissa ihan jynssäämiseen asti! Oops.
IMG_0889
♥ Tää on tää kuuluisa uudenvuodenmekko, jonka ettimisen alotin jo viikkoja sit ainoona kriteerinä tää väri ja paljettinen ylhäältä alas. Sen ettimiseen kuluki monta päivää sisältäen poikaystävän lahjomista ettimään tämmöstä mekkoa netistä ja loppujenlopuks vika sivu tärppäs ja tilasin tän kotiin toiselta puolelta maailmaa maksaen itteni kipeeks.. :-D Vielä puuttuu ne uudenvuodenpippalot.
IMG_0820
♥ Uus ihana DKNY lompakko, joka löyty sattumalta kierrellessä Stockmannilla uuden takin puitteissa. Mun ei ollu ees tarkotus ettiä lompakkoa, enkä millään oiskaan raaskinu ostaa sitä sen hinnan takia. Loppujenlopuks poikaystävä ylipuhu mut ostamaan sen ja sen kanssa on tullu kuljettua hymy korvissa, on se vaan niin klassisen nätti!

8 kommenttia:

  1. Ooooi mikä mekko! :o <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii mustaki, vaikka toi on mulle 30cm liian pitkä eli täytyy ommella sitä lyhyemmäks kyl vielä :-)

      Poista
  2. Aivan ihana mekko noora, sopii sulle varmasti!! ite oon ettiny hopeeta tai punasta ja toivottavasti tärppää myös :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiitos paljon! Toivottavasti kerkiit löytää sen ihanuuden :-)

      Poista
  3. uuu kivoja koruja ja ootan et näen miltä toi siistin näköne uv:n mekko sopii sulle :33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iso kiitos :-) Pakko myöntää, et ootan itekki uuttavuotta sairaasti ihan jo pelkästään ton mekonki takia. Mua harmittaa älyttömästi asua täällä metsän keskellä, ku juhlimaan lähtiessä tekis mieli vetästä mekko ja korkkarit päälle. Ne jää kuitenki aina laittamatta, ku en tykkää erottua yhtään joukosta sillä, et oon ainut tyttö mekko päällä ja paljettijutut kaulassa. Ihanaa, ku uus vuos antaa syyn pukeutua paremmin, vielä ilman omatunnontuskia ihmisistä erottumisesta! :-D

      Poista
  4. wou tosi upee mekko (:! ja korut! ja lompakko! ja sinä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kylläpä toi mekko herättää ihania kommentteja! Kiitos paljon Erica, sieltä puolen löytyy myös yks ihana tyttö ;-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)