maanantai 11. marraskuuta 2013

TÄÄ ILTA HYMYILLEN

Ja ei, tällä kertaa mä en aio päästää suustani yhtäkään negatiivista asiaa, vaan keskittyy hetkeen. Alotin mun hyvän päivän jo aamulla heräämällä puol tuntia aikasemmin, jotta kerkeisin väkertää ihanan aamupalan ja syödä sen hitaasti sängyssä kukkalakanoitten välissä. Laitin kynttilät palamaan ja vaan olin ja mietin. Meikkasin pitkään, etin sopivaa asua tähän päivään ja lähin kotoa hymyillen peilille. Tästä tulis hyvä päivä. Näin tyttöjä viikonlopun jälkeen ja nautin niitten seurasta. Käytiin kaverin kanssa kuvailemassa ruokatunnilla yhellä kivalla paikalla ja tajusin, et oon nostanu mun postaustahtia verrattaessa viimekuukausiin. Se tuntu hyvältä ja mulla on vapaampi mieli, ku puran tänne ajatukset ja tunteet kuluneesta päivästä. Käveltiin takas kouluun ja mua hymyilytti kuvien onnistuminen kerranki ja se, miten koko päivä toi mukanaan pelkkää positiivista. Koulun jälkeen istuttiin kaverin kanssa pitkästä aikaa kahvilassa puhuen viimeaikasista jutuista, ku ei oo tullu nähtyä aikoihin! Illalla kävellessä bussipysäkille, koko Turku oli pimeenä ja pelkkä valomössö kaukasuudessa valas sitä. Mä rakastan niitä valoköynnöksiä talvisin Stockmannin eessä, pitäis käydä joku kerta ottamassa sen eessä kuvia postaukseen. Nyt mä oon kotona, väsyneenä, mut hymyilevänä. Oon just syömässä iltapalaa - taas kynttilänvalossa ja miettimässä asioita Chris Medinan biisien soidessa taustalla. Kohta kello on yheksän ja mä puhun hyvänyönpuhelua toivottavasti niin kauan aikaa, et oon jo nukahtanu puhelimen toiseen päähän. Kauniita unia.. ♥
rossoroosa
IMG_0023
IMG_9963
IMG_0024
IMG_9908

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)