lauantai 28. joulukuuta 2013

LAST HALF YEAR IN COLLAGE

PicMonkey Collage
♥ Ostin ton 50 mm- objektiivin tammikuussa, joka on ollu iso osa tätä blogia. Vielä ois tarkotus ostaa tosta 1.4 kevään mittaan, ku toi edellinen osottautu tosi hyväks. Tai oikeestaan mulla on jo rahat tohon, en vaan millään raaskis ostaa sitä, ku tää nykyinen objektiiviki on uudenveronen...
PicMonkey Collage-001
♥ Note to self: kampaaja värjää aina ruskeeks pyydettäessä liian tummaks, joten varaudu kulkemaan ekat kaks kuukautta pipo päässä. Tätäki enemmän sääntöä ku poikkeusta oon joutunu kestämään jo monta vuotta, riippumatta kampaajasta. Mikäköhän tässä oikein on?! :-D
PicMonkey Collage-003
♥ Meille tuli maaliskuussa kaks vuotta täyteen ja kolmen kuukauden päästä ois sama taas eessä, mut tälläkertaa vaan kolme vuotta (!!!) kiikarissa. Ihan hassuu ajatella, et ollaan jo noin kauan jaettu kaikki jutut toistemme kanssa.
PicMonkey Collage-002
♥ Sain töitä MLL:stä ja jollain ihmeen kaupalla oon onnistunu tekemään jo puolessa vuodessa 300 tuntia ja oon viihtyny paremmin ku hyvin! Oon miettiny aikuisena yhtenä vaihtoehtona just jotain lastensuojelutyötä, jossa pääsisin tukemaan niiden huonompiosaisten lasten asemaa jollain tavalla.

♥ Toinen elokuuta mua kosittiin, mikä oli yks mun elämän onnellisimmista päivistä. Tuntuu ihan uskomattomalta huomata siinä, miten näin pitkän yhessäolon jälkeen se toisen etu onkin omaa etua tärkeempi ja asiat tehään mieluummin tekemällä toinen onnelliseks.
PicMonkey Collage-001
♥ Kesä oli varmaan mun elämän huolettominta aikaa ja pidin huolen, et olin koko ajan menossa johonkin. Otin kesän aikana vielä tuplasti enemmän kuvia ja niissä kaikissa on niin ilosta! Voi, ku voisin kaapata osan tosta onnesta tähän talven kylmyyteenki.. :-D

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia!! Katoin näit vaa silmät pyöreenä, etenki noit söpöilykuvii kuten toi viiminen:--)

    http://hennoaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)