maanantai 30. joulukuuta 2013

LÖPINÄÄÄ VUODEN VIIMISELTÄ MAANANTAILTA

Aattelin tulla moikkaamaan vielä vuoden viimisen postauksen muodossa, vaiks näitten kuvien laatu sano jotain ihan muuta... Kello kahen(kaan) valosuus ei näköjään vieläkään oo tarpeeks hyvä blogikuville, vaan ilmeisesti pitäis sulkea blogi kokonaan talvikuukausien ajaks heh. Oon lomaillu tässä nyt viikon ja vaiks vielä on kolme viikkoa edessä, niin oon ihan rättiväsynyt päivästä toiseen, vaikken oo ees puuhaillu mitään ihmeempiä. Täällä yks toivoton laskeskelija, nimittäin 2 yötä uuteenvuoteen, 3 yötä laivareissuun tyttöjen kesken, 4 yötä palkkapäivään, 11 yötä ulkomaanmatkaan kaverin kanssa, 46 yötä wanhojentansseihin, 83 yötä vuosipäivään, 160 yötä Amerikkan ja 168 yötä 18-vuotissynttäreihin. Arvatkaa kahesti, pysynkö housuissani enää?! :-)
sa
Monet tarkkasilmäset onki huomannu mun rakastavan kaikenmaailman listoja ja lupauksia itteni kanssa, etten voinu jättää uudenvuodenlupauksia tänäkään vuonna tekemättä. En muista ikinä luvanneeni itelleni jotain, mitä en oo pystynytkään pitämään, joten tällä itsekurilla mulla on tavotteet korkeella. :-) Yks isoimmista jutuista liittyy ulkonäköön, koska oon tosi laiska panostamaan siihen arkisin. Kouluun tulee mentyä ilman meikkiä, hiukset sotkussa ja vaatteet kahessa sekunnissa valittuina... Ei mulla oo itsevarma tai kaunis olo toimittaessa edellämainittujen juttujen mukaisesti, joten en ymmärrä, miksen voi käyttää puolta tuntia enemmän aikaa tähän aamusin - kun mä kuitenki tykkään siitä huolitellusta fiiliksestä?! Note to self: vaiks parisuhdetilanne näyttäiski plussaa, ei se tarkota, et voisin kulkea ympäriinsä variksenpelättimennäkösenä - vaikka se noin suurinpirtein meneekin. 
f-001
Ensi vuosi tarkottaa mulle mahdollisuuksia, pelkkiä valintoja ja niille hymyilemistä. En tarkota, että ne valinnat osuis aina napilleen, mut ne on kokonaan mun omalla päällä päätettyjä. Mun elämän ei tarvii olla väärän ihmisen kanssa elämistä vuodesta toiseen, tylsässä duunissa olemista, jumittumista tähän pieneen tuppukylään, säästäväistä elämäntyyliä, toisten miellyttämistä, pukeutumista epämukaviin vaatteisiin, oman ittensä piilottamista tai tutun ja turvallisen kulkemista uudelleen ja uudelleen. Se on elämistä ihmisten kanssa, joiden kanssa mä oon samanarvonen ja jotka kohtelee mua sillä tavoin, matkustamista uusiin maihin ja tekemällä sen palkkasta ja viihtyisää työtä, että saan taattua itelleni kaiken mun sydäntä lämmittävän. Se on kirkonkelloja viiden vuoden päästä ja muutama vuosi myöhemmin pienen lapsen itkua, kun pystyn tarjoamaan sille parhaan mahdollisen äidin ja elintason. Ja edellämainitut mä haluun kokee vierelläni mies, joka ei tarjoo mulle rahaa kädestä, vaan tarttuvaa hymyä ja rakkaudentekoja.

6 kommenttia:

  1. aivan mielettömän inspiroiva teksti ! :--)

    VastaaPoista
  2. Noi hiukset on kyllä älyttömän ihanat ja sopii sulle tosi hyvin! :) Ihana teksti, hyvää alkavaa vuotta!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja hyvää uutta vuotta sullekki :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)