sunnuntai 22. joulukuuta 2013

SEKAMELSKA KUVIEN KANSSA

uuus matto
IMG_1627
IMG_1897
IMG_1947
IMG_1909
Helloou! Oon keränny tähän matskua parin viikon ajalta ja itseasiassa mä tykkään tällasista sekapostauksista jopa enemmän, ku ihan tavallisista asupostauksista. Mun tarkotus oli käydä ottamassa tänään monen postauksen kuvat etukäteen, mut kattoessa ulos ja huomatessa ton harmaan ilman ja kaatosateen, ni jäi suunnitelmat pelkiks sanoiks... :-D Se siitä valkosesta joulusta tai ylipäätänsä joulufiiliksestä. Oonks mä seittemäntoistavuotiaana tosiaan liian vanha saamaan joulufiilistä ilman lunta?! Pienenä mulla ei ollu mitään ongelmaa tässä samassa asiassa ja joulufiilis tuli jo pelkästään miettiessä tulevia lahjoja. Onneks mulla on tänä vuonna pieni pikkusisko tuomassa  joulumieltä yhellä jos toisella tempauksellaan... ♥

6 kommenttia:

  1. IHANA BLOGI!!! Jään seuraan:) Mielettömän nättejä kuvia ja toi sun banneri on aivan upeeee!

    Tsekkaa myös mun blogsu: http://hennoaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. hyvä et sullaki on ees joulumieltä vaikkei siel olekkaan niin lunta <3 :-)

    VastaaPoista
  3. oi että kun näyttää herkulliselta tuo toinen kuva! :-)

    eipä ole lunta meilläkään (etelä-pohjanmaalla), ja kyllä sillä vaan yllättävän suuri vaikutus on joulufiilikseen.. :( noh, toivottavasti viimeistään kuusen koristelu aatonaaton iltana toisi joulumieltä tännekin! :)

    Ihanaa joulua sulle Noora ♥ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, mä luulin et siellä pohjosemmassa ois lunta jo sairaasti :o Mut iso kiitos sulle ja ihanaa joulua sullekin ja toivottavasti saadaan yhessä se kunnon joulufiiliski kaivettua jostain.. ;-) ♥

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)