maanantai 2. joulukuuta 2013

SUNNUNTAIBRUNSSILLA

IMG_1020
IMG_4417
IMG_1010
brunssi1
IMG_1029
IMG_1013
Halusin yllättää rakkaan jotenki ja käskin sitä pukemaan pikasesti kivat vaatteet päälle kuvausreissua varten, joka loppujenlopuks johtiki pitkään kaivatulle brunssille! Oli siinä tekemistä saada sen päälle puettua vähän tavallista poikkeavat vaatteet, ku pitkään vängättiin siitä, miksei hän vois tulla Fontanaan kulahtaneessa t-paidassa ja hupparissa sen mun ehdottoman kauluspaidan ja neuleen sijasta... Saatiin oikeesti jopa kina aikaseks tästä, kunnes tää lopulta tallusti häntä koipien välissä kauluspaita ja neule päällä mun luo. Nää on näitä meiän hurjimpia riitoja, jotka on oikeesti yksiä tyhjän kanssa :-D

Mä rakastan sellasia pieniä arjen hetkiä, ku voidaan olla ihan vaan kahestaan syömässä monta tuntia ja puhumassa yhtä huolettomasti, ku sillon monta vuotta sit seurustelun alussa! Sillon alussa, ku toisessa näki vaan pelkkää hyvää ja kaunista. Nyt sen hyvän ja kauniin lisäks on myös toinen puoli, mut mun mielestä just se on sitä oikeeta suhdetta, ku hyväksyy sen toisenki puolen ♥

Kivaa alkanutta joulukuuta! :-) 

2 kommenttia:

  1. kirjotat teijän suhteesta niin ihanasti :-) ei sillain "ollaan ikuisesti yhessä rakastetaa toisiimme<3333 täykkyy" vaan jotenkin noitten "huonojen puolien" mainitseminen ja niin edespäin. olipa turha kommentti mut joo olet kaunis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, tämmöset kommentit on mulle tosi tärkeitä ja ihania, ku joku uskaltautuu kirjottamaan jonkinlaista kritiikkiä :-) Vaikka sä ehkä aattelet ton kommentin turhana, niin mulle se ei tosiaan oo sitä! Oon kiitollinen jokaikisestä kommentista, mut tämmösestä saa jotenki niin paljon enemmän irti ku pelkästään "oot kaunis"- tyyppisistä, joista mä en kuitenkaan voi kehittyä ite blogin kirjottamisessa, vaiks seki ihana kehu on.

      Mut kiva kuulla, et tykkäät! Musta blogista saa inhimillisemmän kuvan, ku ei kirjota pelkistä hyvistä asioista ja sellaset huonojaki asioita käsittelevät blogit on mun mielestä vielä yleensä mielenkiintosempiakin :-D Mut joo, kiitos sun kommentista, vaiks mä innoistuinki ohi aiheen höpöttelemään...

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)