tiistai 10. joulukuuta 2013

TASAN KAKS VIIKKOA JOULUUN

IMG_4464
IMG_1712
IMG_1642
IMG_1727
Selitin kolme viikkoa sit mun kauheesta fiiliksestä, ku tyvikasvu värjääntyki kampaajalla kirkkaanpunaseks ja mun piti saada korjausaika ihan lähelle. Sain sen kuitenki vast eiliseks, ku se ehti peruuntuu muutamaan kertaan ja nyt täällä on hiuksiinsa tyytyväinen tyttö - vihdoin! Näytti oikeesti tosi kamalalta, ku mulla oli sentin tyvikasvu, kirkkaanpunanen entinen tyvikasvu ja noitten lisäks vielä ties mitä värejä hiuksissa.. Joten nyt saa hiuskriiseilyt riittää ainakin helmikuuhun asti.

Viiminen koe tältä vuodelta ohi ja mut tuntien sovin koko loppu- ja seuraavan viikon ihan täyteen kavereitten näkemistä. Mut vaikka mä kuinka oon aina järkkäämässä erilaisia teemailtoja ja suunnitelmia kavereitten kanssa, mulla on tosi paha tapa stressata niistä etukäteen... Innostun niin helposti kaikista kivoista asioista, et oikeesti mun pahin painajainen on jonkun jutun peruuntuminen - niin tyhmältä ku se kuulostaaki. :-D Mitä kivempi juttu tiedossa, sitä enemmän panikointia sen peruuntumisesta, koska pettymys on iso. Pliis, sanokaa, etten oo ainut tässä asiassa, tai tunnen itteni idiootiks?!

6 kommenttia:

  1. Et todellakaan oo ainut ton asian kanssa :D Mulla on tapana kans sunnitella kaikkea, miettiä tarkkaan mitä tekemistä on jne. Ja jos jostain syystä juttu peruuntuu... Ilta kuluu yleensä yksin kotona pieni mökötys ja masennus päällä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, sielunsisko! :-D Täällä mennään sit ihan samalla kaavalla.

      Poista
  2. Nää hiukset sopii sulle tosi hyvin! Eikä ne niin katastrofaaliset ollu sen juurikasvun värin kanssakaan, en huomannu mitään vikaa kun näin ne :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ja en tiiä, missä oot nähny ne, mut kyl ne oikeesti oli tosi kamalat :-D Sitä eroa ei blogikuvien perusteella selkeesti nää, enkä mä en ois itekkään huomannu pelkkiä niitä kuvia kattomalla!

      Poista
  3. onpa kivan väriset hiukset sulla :-) ja tykkään myös tosta sun bannerista !

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)