keskiviikko 4. joulukuuta 2013

TUNNELN

IMG_1228
IMG_1088
Kollaasit5
IMG_1315
Juostiin kaverin kanssa ympäri Turkua ettimässä kivaa kuvauspaikkaa, ku ulkona näytti liian synkältä ja pimeeltä muutenkin. Päädyttiin ihan sattumalta pimeeseen tunneliin, mut sieltä tuliki yllättävän hyvälaatusia kuvia! Usein mulla käy niin, et pitkän kuvausreissun päätteeks huomaan, ettei ykskään kuva täytä mun kriteerejä ja kaikki kolmesataa kuvaa lentää suoraan roskiin (paitsi et vaiks nääkin kuvat näytti kuvaushetkellä hyvältä, niin nyt isolta näytöltä kattoessa mun itsekriittisyys saa vallan - hiukset menee tyhmästi ja toi yks asento on liian miehekäs). Toisinaan sille itsekriittisyydelle on vaan pakko antaa periks ja lätkästä kuvat sellasinaan, sillä jos mä alkaisin jokaikistä kuvaa tuijottamaan sillä kriittisellä katseella, niin tästä blogista tulis ihan vaan pelkkä kirjotusblogi. :-D

Huh tuntuu siltä, et iso taakka ois pudonnu olkapäiltä lähipäivinä, ku oon hoitanu pää kolmantena jalkana juttuja ennen joulua. Kerrankin oon ostanu kaikki lahjat jo kolme viikkoa ennen joulua, ihan voittajafiilis, ku ei tarvii sitäkään enää miettiä. Mulla iski samaan aikaan älytön paniikki varaamattomasta kampaajasta ja meikkaajasta kahen kuukauden päässä olevasta vanhojentansseista ja näin myöhään niitä kampaaja-aikoja ei ihan noin vaan saada. Lähettelin varmaan viidelle kampaajalle viestiä, kunnes vika tärppäs ja nyt on noiki asiat hoidettu prinsessapäivää aatellen, vielä puuttuu kengät ja mä oon enemmän ku valmis!

2 kommenttia:

  1. Mä tykkään tosi paljon noista sun nykysistä hiuksista!! Sopii sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, ku oon vihdoin itekki oppinu pitää näistä! Kiitos Suvi :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)