tiistai 24. joulukuuta 2013

VAALEEN ERI SÄVYJÄ

IMG_2294
IMG_2311
IMG_2273
IMG_2319
IMG_2266
IMG_2213
Joulu on takanapäin ja sitä tuli vieteltyä lähinnä kotona, sukulaisten ollessa täällä meillä. Joonas soitti mulle yhtäkkiä aamulla mun makoillessa vielä sängyssä ja ilmotti tulevansa heti tuomaan mun lahjan, voi ihana! En oo enää kovin kummonenkan joulunviettäjä, enkä oo ikinä ymmärtäny ihmisiä, jotka pystyy vääntämään vielä stressiäki tällasena päivänä (tai parhaimmassa tapauksessa viikkoja ennen). Otan tän ite tosi rennosti ja mulle joulu tarkottaa nykyään vaan päivää, jolloin kaikki lähimmäiset on kokoontunu yhteen syömään ja avaamaan lahjoja. Leikin monta tuntia mun pienen serkkuvauvan kanssa ja yritin opettaa sitä kävelemään eteenpäin. Mikään muu ei kohonnu eteenpäin, ku mun ikuinen vauvakuume. En malta oottaa sitä joulua, ku mulla on oma pieni tytär joulussa mukana ♥ Haha, iskä just vitsailiki nähdessä mut leikkimässä, et mä taidan olla seuraava äiti meiän suvussa... On noi vauvat vaan niin ihania!

Mites teiän joulu on sujunu ja millaset perinteet teillä on tähän päivään? :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)