torstai 9. tammikuuta 2014

SE OIS MENOA NYT

IMG_3249-ee
IMG_4443
IMG_3169
Apua, viime hetken päivitykset vielä luvassa! Oon ollu niin rättiväsyny tän mun kaamosmasennuksen keskellä, etten oo saanu ees peitettyä meikeillä mun silmäpusseja moneen viikkoon (eikä ihmekään ton tokassa kuvassa olevan sään takia, joka on jatkunu jo viikkoja..blaah). Tänä vuonna tää lumeton talvi iski muhun jotenkin kovemmin ja tuntuu niin palkitsevalta lähtee karkuun tätä kaikkea. Mun piti ottaa muutamaan postaukseen kuvat etukäteen, et voisin päivitellä tätä blogia tän reissun aikanakin, mut jokapäivänen kaatosade pilas mun suunnitelmat. Nyt on enää tyytyminen siihen yhteen ajastettuun postaukseen, jonka pitäis tulla ulos muutaman päivän päästä.

Matkalaukku häämöttää tyhjyyttään, ku aattelin ostaa kokonaan uudet vaatteet sieltä paikanpäältä (eli suomeks sanottuna mä oon pulassa ekan päivän jälkeen, jos ei löydetäkään kaupoille). Meiän lentokone lähtee ihan muutaman tunnin päästä ja vielä pitäis saada unen päästä kiinni ennen 200 km matkaa lentokentälle. Haha kieltämättä vähän jännittää, mut palaillaan kymmenen päivän päästä (ja pidetään peukut pystyssä, et me kaks tyttöä selvitään ehjin nahoin ja ilman varkaitten kontakteja). :-)

8 kommenttia:

  1. Toi kirja on ihana <3 Mut hei hyvää matkaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti, toi piti lukee yhtä enkunkurssii varten ja oon vaan lykkäilly sen alottamista :-D Kiitos paljon!

      Poista
  2. Kivaa reissuu ja tääl pääs odotetaan paljon kuvia! ::) Voi ku itekki pääsis, huomiseks luvattu lisää sadetta ja ilmat kylmenee blah...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit, toivottavasti se sääennuste ei pitäis paikkaansa :-( Mut ihana kuulla, kiitti Ida!

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos, sitä me tosiaan tarvitaan :-D

      Poista
  4. Hei pitäkää superkiva reissu! :)

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)