perjantai 3. tammikuuta 2014

UUDENVUODEN KUVAT

uv 20131
IMG_2656
Kollaasit12-001
IMG_28671
Jo pienenä mä rakastin jokasta pienintäki juhlaa, ku sai ettiä ihanan mekon ja tälläytyä peilin eessä vaikka kuinka kauan. Mä rakastan sitä edelleen ja oisin aina laittamassa mekon ja korkkarit, mihin tahansa oonkaan menossa viettämään iltaa. Olin oottanu niin kauan, et saisin laittaa ton motelrocksin mekon päälle ja rakkaus sitä kohtaan vaan kasvaa kasvamistaan! Jo ennen lähtöä, ku olin saanu meikattua ja kiharrettua hiukset, mun juhlafiilis oli sairaan korkeella, ettei näistä kuvista meinannu tulla mitään mun naureskelujen takia... :-D Mun kuvasaldo jäi tosi pieneks ja lähinnä alkuiltaan, joten näillä nyt mennään tällä kertaa.

2 kommenttia:

  1. oot niin hirmusen kaunis ja toi mekko on ihana ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon, nää kuvat vaan vääristää tota mekkoa ikävästi :-(

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)