tiistai 18. helmikuuta 2014

APUA, MIKÄ VAHINKO-OSTOS

IMG_6153
IMG_5234-001
e
IMG_6282
IMG_5240
...nimittäin tilasin vahingossa uuden objektiivin. Ja tolla vahingossa tilaamisella tarkotan tosiaan tismalleen sitä. Kattelin netissä Canonin 50mm 1.4 objektiivia ja aattelin rekisteröityä sinne sivuille samalla, et voisin saada ilmotuksia kuukauden kamppiksista ja sen sellasista. Moneen otteeseen siellä sanottiin, et "tilaus toimitetaan vasta vahvistettuasi sähköpostiin tulevan linkin" ja jatkoin selailemista, kunnes yhtäkkiä mulle tuli sähköpostiin viesti "tilauksesi on vastaanotettu ja se saapuu 4 arkipäivän sisällä". Mä en oikeesti tiiä, mitä tapahtu, koska mä en tosiaan missään vaiheessa klikannu sitä tuotetta kotiin toimitettavaks, sillä en antanu ees tilinumeroita alaikäsenä.

Pähkäilin muutaman päivän, et mitä pirua mä teen ton asian kanssa, kun oon kuitenki halunnu tota objektiivia - mut 400 euron hinta tuotti mulle huonoa omatuntoa. Eilen mulle tuli kuitenki viesti (kahen päivän toimitusajalla ulkomailta?!) objektiivin saapumisesta ja siinä mä sit nöyrästi tokasin äitille, et voisko se lainata mulle noi sadat eurot, ku tuli tilattua tollanen... En voi vieläkään uskoa, et tällasta käy, mut tää on kai jotain kohtaloa sit. Tai ehkä tää on sitä perseelle potkimista tän blogin suhteen, ku on tullu postattua aika hitaaseen tahtiin :-D Selvästi parempi toi on kuitenki kuin edeltäjänsä jo verratessa noita mustikkakuvia noihi muihin kuviin, jotka on otettu tällä uudella objektiivilla ja tällä hetkellä tuntuu oikeestaan ihan hyvältä ostokselta, vaikka täysvahinko alunperin olikin.

6 kommenttia:

  1. hihi aika hauskaa et ostit vahingossa nui hyvän objektin :-D kohtaloa? kuitenki kelpaa kuvailla tolla sit kauemman aikaa :3 mie nii vesikielel katon aina nuita marjakuvia, tosin mitä toi vaalea on..marenkia? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha niimpä, mäkin sanoin samaa! En ois varmaan muutamaan vuoteen uskaltanu käyttää noin paljoa rahaa lähes työttömänä tollaseen, joten kai tää oli sit vaan positiivinen vahinko loppupeleissä :-) Joo, se on marenkia.

      Poista
  2. Haha voi ei, aikamoinen vahinko-ostos tosiaankin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pääasia kuitenki, et toi makso ittensä takas jo ekojen kuvien laadulla, joten ei onneks kaduta enää ollenkaan :-)

      Poista
  3. ohoh, aika suolanen hinta tosta objektiivista kun kaupasta sais satasella :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sekotit ton varmaan 50mm 1.8, joka maksaakin sen sata euroa :-) Tää uuskin on 50mm, mut vaan 1.4 ja siks lähes nelinkerroin kalliimpi.

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)