lauantai 1. helmikuuta 2014

ENEMMÄN SÄÄNTÖ KUIN POIKKEUS

IMG_4557
IMG_4859
IMG_4586
IMG_4826-001
IMG_4550
Täällä se sama tyttö, joka muutama postaus sit kehu jo pitkään korkeella ollutta itsetuntoa. Ei ois kuitenkaan kannattanu sanoa sitä ääneen, tällä hetkellä se on nimittäin ihan toisessa suunnassa. Mulla ei tosiaan oo positiivisia kokemuksia kampaajista, vaan väri on poikkeuksetta joka kerta epäonnistunut. On tullut mustaa hiusta pyydettäessä suklaanruskeeta, on tullu vaaleenpunaset hiukset pyydettäessä vaaleita raitoja ja kaikenlisäks ruskeet hiukset punasella tyvikasvulla, jonka korjauksen jouduin vielä kaikenlisäks maksamaan ite samalle kampaajalle. Arvatkaa mitä tällä kertaa - no ne pirun mustat hiukset, vaikka painotin kymmenettä kertaa "ei sitten lähellekään tummanruskeita, vaan vaaleenruskeet". Mulla meni kaks päivää itkiessä mun rumia hiuksia ja sitä, kuinka kamalalta mä oikeesti näytän (noi kuvat musta on siis vanhoja). Vanhojentanssit on ihan muutaman päivän päästä käsillä ja mulla on kiire ettiä uus kampaaja ja saada näitä vaaleemmaks (vai pitäiskö olla realistinen ja varautua seuraavaks vaikka sinisiin hiuksiin jonkun uuden mokan takia....). Ja ennenkuin joku kerkee sanomaan huonosta kampaajasta, niin noi kaikki on ollu eri kampaajia ja alan pikkuhiljaa menettää mun viimisetki toivenrippeeni heihin.

4 kommenttia:

  1. Voi ei!!! :( Täällä kuitenkin pidän peukkuja et saisit hiukset kuntoon, ja että sun prinsessapäivä onnistuisi täydellisesti! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, niitä peukkuja tosiaan tarvitaan tällähetkellä, et saan parin päivän varotusajalla uuden HYVÄN kampaajan :-(

      Poista
  2. ite en oikee tykkää käydä kampaajalla :/ siks värjään ja leikkaanki hiuksia välil ihan ite..tai joku tuttu/luotto :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, oon niin kateellinen, et saat kivat hiukset pelkästään kotona värjäämällä! Taitaa olla munkin seuraava vaihe tyytyy niihin kotiväreihin, jos ei pian luottokampaajaa löydy :-D

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)