torstai 20. helmikuuta 2014

HELSINGISSÄ

IMG_6455
IMG_6484
IMG_6384
IMG_6298
IMG_6297
helsinki1
IMG_6492

Ihana uus laukku, joka osu heti silmään kaupassa. Tykkään tosta enemmän, ku uskallan ees sanoa ääneen..♥

IMG_6482
IMG_6472
IMG_6524
Mä käyn Helsingissä harvoin, mut aina jonkun kanssa kahestaan. Oon sanonu haluavani muuttaa sinne vähän vanhempana, mut siellä käydessä tajusin, että haluun vielä suurempaa. Haluun nähä enemmän ihmisiä juoksemassa paikasta toiseen, ihmisiä kulkemassa eteenpäin jostakin muustakin kuin H&M:stä ostetut vaatteet päällä ja ihmisiä sellasessa paikassa, missä aurinko saa ne hymyilemään huononakin päivänä. Oon kotosin alle tuhannen ihmisen paikkakunnalta, mutten oo ikinä kokenu kuuluvani tänne tuppukylään, jossa kaikki on niin pientä ja tylsää.

Oon punannu joka päivä mun huulet ja näytän omaan silmään jo tyhmältä ilman sitä. Leikkasin mun hiukset lyhyiks, vaikka tiesin, ettei ne välttämättä sopis mulle. Halusin vaihtelua, toteuttaa itteäni ja päästä hetkeks karkuun kaikkea. Hymyilyttää, asiat loksahtaa paikoilleen ja sain eilen ihanan ruusun. Mun piti laittaa silmät kiinni kahvilla ollessa ja avatessa silmät näin mun poitsun ojentamassa sitä mulle. Mua huvitti kulkea shoppailemassa ja ravintoloissa ruusu kädessä, sillä ihmiset hymyili mulle kerta toisensa jälkeen. Tuntemattoman hymy tarttuu niin nopeesti.

10 kommenttia:

  1. niin ihania kuvia ja jotenkin niin kaunis teksti! :-)

    VastaaPoista
  2. hymy nousi jälleen huulille tätä lukiessa :) Mistä toi ihana laukku on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana Anni.. ♥ Helsingin Zarasta :-)

      Poista
  3. samaistun toho ekaan tekstiin niiin hyvin! Onko nää kuvat muuten otettu sillä uuella objektiivilla? :-) Ku näyttää jotenki tosi kivoilta nää! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on, vaiks mä vielä vähän harjotusta ton käytössä tartteisinki :-D Kiitos Karoliina!

      Poista
  4. ihana helsinki ja vapiano :p en malta oottaa, et ite sinne taas pääsen! sulla oli muuten ihan mielettömän kaunis wanhojen mekko <3

    Picture Me

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Vapianossa oli ihan taivaallista ruokaa, oon ihan vesi kielellä pelkästä muistosta haha!

      Poista
  5. Upeita kuvia! Oot tosi kaunis :-)

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)