perjantai 14. helmikuuta 2014

PROM 2014

IMG_5402-001
IMG_5535
IMG_5670
IMG_5875
IMG_5634
IMG_5252
Kollaasit21
IMG_5819
IMG_5773
IMG_5664
prom1
IMG_5661
Se päivä, jota mä olin oottanu monia kuukausia, oli vihdoin tänään! Mä rakastan niin paljon laittautua ja elää hetkiä maailmassa, jossa kaikki on pukeutunu hienoihin vaatteisiin ja kihartanu hiuksensa - joten ei ollu yllätys, et mä kuljin koko päivän hymy korvissa. Oon sellanen ihminen, et kohtaan elämässä aina kaikki maholliset vastoinkäymiset aluks, mut viimehetkellä kaikki kääntyy parempaan päin. Ei siis ollu tässäkään asiassa ollu yllätys, et mun suihkuruskettaja peruutti muutama tunti ennen h-hetkeä, hiukset värjäänty kampaajalla mustiks muutama viikko sit, tai että mun meikkaaja teki mulle kamalat kulmat just ennen tansseja. Kaikki kuitenki ratkes, hiukset vaaleni täydellisen värisiks, soitin koko lähiseudun suihkuruskettajat läpi viidessä minuutissa ja sain uuden ajan ja piirsin ite sellaset kulmat, ku halusin. Kaikki järjestyy. Aina.

Tää päivä oli yks älyttömän kivoista ja itsetunnon kohottajista ja mä toivon, ettei kukaan joudu viettämään tota missään muissa fiiliksissä! Rakas oli ihana, kun jakso kuvata ton koko prinsessapäivän verran mua ja kavereita, joten muistikortti tuli täyteen ihania kuvia. Mun mielestä jokanen tyttö ansaitsee ees kerran elämässään tollasen unelmapäivän, joten oon kiitollinen siitä, että sain tähän mahollisuuden. Nyt kun viimiset tanssit on tanssittu ja katon näitä kuvia, niin voin sanoa, et hymystä päätellen olin onnellisimmillani. Ja niin taidan olla vieläkin.

16 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ootte kaikki niin kauniita!! :)

    VastaaPoista
  2. Mistä toi sun mekko on? :)

    VastaaPoista
  3. oiih tätä sun postausta oon oottanukki ! toi mekko on just unelma:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Mäki tykkään siitä ihan hirveesti, ku se ei oo ihan "perus" vanhojentanssimekkojen värinen, vaan vähän massasta poikkeeva :-)

      Poista
  4. oot ihan hirmusen kaunis ja toi sun mekko on ihanaihanaihana!! ihania kuvia!! :')

    VastaaPoista
  5. Oot ihan sanoinkuvailemattoman kaunis näissä! Ihan oikeesti, hehkut oikeen :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laittautuminen pitkän kaavan mukaan ja mekossa kulkeminen on just se asia, joka saa mut onnelliseks ja itsetunnon korkeimmilleen, joten ihana kuulla sen näkyvän ulospäin! :-)

      Poista
  6. ei voi muuta sanoa kun vau! kyllä oot ihan uskomattoman kaunis!

    VastaaPoista
  7. Voi että mikä hymytyttö! Ihana kuulla että päivä meni hyvin -alusta huolimatta! Olet tuon päivän ansainnut, ja mekko on upea :)

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)