sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

FAKTAT TISKIIN

PicMonkey Collage
 1. Oon älyttömän pitkähermonen ihminen, paitsi Joonaksen kanssa. Saatan suuttua sille sen tyhmyydestä, pesemättömistä hampaista, typeristä vitseistä, aikaansaamattomuudesta tai sen päällä olevista kauheista vaatteista. Tällekään en oo ikinä saanu mitään loogista vastausta, vaiks on päivänselvää, et lähimmäisille suuttuu kaikista pienimmistä asioista. 

 2. Mä mietin jo tässä vaiheessa nuoruutta, minkänäköisiä lapsia mä saan. Ainakin kiharahiuksisia, sinisilmäsiä mut minkälainen ruumiinrakenne? Mä ja Joonas ollaan niin ääripäitä toistemme vartaloitten suhteen, et meiän molempien lapsuuskuvien perusteella niistä tulee joko ihan älyttömän pyöreitä tai sellasia keskoslapsen kokosia. 

 3. Oon (taas) shoppailulakossa, mut tällä kertaa kesään asti eli vielä kolme kuukautta. Mun on pakko säästää syksyn muuttorumbaan, että saan sen unelmieni sisustuksen ja täydellisen kämpän. Tälläseltä hätähousulta tuskin tulis kuuloonkaan, et tavaroita hankitaan pikkuhiljaa, vaan haluun kaiken olevan alusta asti tiptop ja nättiä. 

 4. Taidan saada elämäni ekat veromätkyt parin päivän päästä. Mun palkasta ei mee verot suoraan ja verotoimistossa on moneen otteeseen sanottu mulle, ettei mun tarvii huolehtia, kunhan kirjaan veroilmotukseen keväällä mun tulot ja he vähentää verot siitä. No, kokouksessa mun pomo sano kuitenki, et ei missään nimessä saa toimia noin. Hän ei osannu neuvoa mua enempää, osas vaan kertoa, että tuun luultavasti saamaan isot veromätkyt kuukauden sisällä. Kukaan ei oo osannu auttaa mua tässä asiassa, vaikka äitikin on yrittäny hoitaa tätä juttua mun puolesta. 

PicMonkey Collage

 5. Musta on tullu kamala öisin, ku nukun. En ikinä ite herää näihin mun huutoihin, mut monesti oon kuulemma huutanu poikaystävää "saatanan kusipääks" ja sitä, kuinka vihaan sitä maailman eniten. Yks aamu Joonas kerto, miten olin huutanu sille unissani kusipäätä ja käskeny sen mennä lattialle nukkumaan. En keksi mitään muuta selitystä näille, kun sen, että satun näkemään just sillä hetkellä painajaisia ja eläydyn noihin huutaen ääneen. Oppispa mun alitajunta kuitenki tekemään tän vaikka kuiskaten tai vaikka pelkästään mielessä, jottei koko talo herää mun agressiivisuuteen haha :-D

 6. Oon meiän kotona yleinen vitsinaihe iltapalojen suhteen, ku tykkään tehä kaikki pienetki yksityiskohat mun ruoka-annoksiin, mm. sydämen- ja tähdenmuotosia vesimeloneja. Iskä ja äiti jaksaa aina tulla nauramaan mulle keittiössä ja vitsailemaan siitä, haluunko mä päiväruuanki perunat tähdenmuotosina. Tällaselta nirsolta menee kuitenki ruoka paljon paremmin alas, ku ne näyttää kivoilta! 

 7.  Karma is a bitch... Only if you are - arvatkaa, kuka noudattaa tätä orjallisesti? Mä pyrin olemaan nin hyvä ihminen, kuin on mahollista olla, koska mä oikeesti pelkään karmaa ja korkeempia voimia. Välillä, kun mä aattelen jostain ihmisestä ilkeesti ja seuraavana päivänä mulla sattuu pää, niin aattelen sen olevan automaattisesti seuraus niistä mun huonoista ajatuksista. Välillä, kun päätän olla kiltti tuntemattomalle ihmisille ja mulle tapahtuu jotain kivaa, niin se on tottakai kiitos joltain korkeemmalta, haha.

 8. Multa puuttuu kokonaan luonteesta kateellisuus, josta oon enemmän ku kiitollinen. En ollu pienenä ikinä se, joka oli kateellinen jostain tavarasta tai se, joka oli oikeesti vahingonilonen jostain asiasta. :-D Toivottavasti mä en sitä piirrettä ikinä aikuisuudessakaan tuu saamaan, on nimittäin nin paljon helpompi olla tyytyväinen itteensä ilman tota piirrettä!

4 kommenttia:

  1. aika paha toi 5. kohta :-D ja tosi kivan muotosia noi vesimelonit, hihi !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, "onneks" tota sattuu vaan poikaystävän kanssa ilmeisesti, eikä kenenkään kaverin kanssa nukkuessa... :-D Vois olla toisella aika kova paikka, ku ei tietäis tätä juttua etukäteen ja yhtäkkiä alan kirota keskellä yötä ja käsken muualle nukkumaan haha.

      Poista
  2. Tuo shoppailulakko on aikas paha:D Itsekkin olen kokeillut sitä monta kertaa mutta aina sorrun josain kohtaan:/

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kieltämättä nii on :-D Voi ei, ei semmosia kannata murehtia!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)