maanantai 3. maaliskuuta 2014

KEVÄÄN PUOLELLA JO

IMG_66022
mustamekkoo
IMG_6825u
IMG_6712u
12873448094_f2de896855_b (1)
IMG_6711hh
Helooou! Oon yrittäny pitää stressin pois niskan päältä, ku on ollu kaikelaista ohjelmaa viimepäivinä. En tiiä, oonko puhunu täällä blogin puolella siitä, et taidan olla ainut tänä vuonna 18-vuotta täyttävä, joka ei oo pää kolmantena jalkana menossa autokouluun. Tai niin mä luulin ja kerkesin jo huokasta helpotuksesta, ku täällä kotisuunnalla se painostus autokouluun menemisestä loppu muutama päivä sit. Oishan se pitäny arvata, että siellä oli jotain juonta menossa mun pään menoks, ku viimisenä oljenkortena äiti tarjos mulle isoa rahasummaa pari viikkoa sit siitä, et meen sinne pirun autokouluun. :-D Ja jos suoraan sanotaan, mun motivaatio hipoo kengänpohjien tasoa ja innostus vieläkin alempana. Sit kyllä juhlitaan, jos mä kortin tässä kahen vuoden sisällä kerkeen saamaan - allekirjottaneella kesti nimittäin mopokortissakin varmaan kuukaus yliaikaan ja kaikenlisäks tähän väliin iskee se kahen kuukauden ulkomaanmatka. No, tunnin päästä ois eka teoriatunti ja mä koitan avartaa mun mieltä siihen mennessä haha!

6 kommenttia:

  1. upeita kuvia! <3 mistä tuo laukku on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Zarasta ja mun ehdoton lemppari varmaan loppuelämäni.. ♥

      Poista
  2. oo mikä leidi :-) käviks tuossa asussa autokoulussa? :-D tsemppiä !


    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Een, ku otettiin nää kuvat jo lauantaina, mut kerkesin julkasta nää vasta nyt maanantaina :-) Heh kiitos, tuun tarviimaan sitä viel paljon... :-D

      Poista
  3. Vau! Oot aivan superkaunis ja nää kuvat on älyttömän upeita! Tykkään kans sun tyylistä tosi paljon :) Pakko jäädä seurailemaan :)

    http://stylebyidamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, ihana kommentti! Kiitos tosi paljon :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)