lauantai 1. maaliskuuta 2014

LAUANTAI JA SEN MYÖTÄ HERÄNNYT FIILIS

IMG_6931
neulehame2
IMG_7025
neulehame1
IMG_7042

"One day I decided that I was beautiful, and so I carried out my life as if I was a beautiful girl. I wear colors that I really like, I wear makeup that makes me feel pretty, and it really helps. It doesn’t have anything to do with how the world perceives you. What matters is what you see. Your body is your temple, it’s your home, and you must decorate it."

Mä haluaisin olla se tyttö, joka hyppii talvellakin mekolla ja korkkareilla arkisin, mut mun mukavuudenhalu ei anna periks. Vai pitäiskö sanoa, et Suomen ilma ei anna periks. Ei, kaikista kauheinta on myöntää itelleen, et tää asia on just itestään kii.

Jos mä saisin ite päättää, mun vaatekaappi koostuis pelkistä mekoista, hameista, korkkareista ja huulipunista. Oon sisäisesti tosi naisellinen ja siks mua harmittaakin, miten vähän mä pystyn näyttämään sitä oikeestaan ulospäin. Tai oikeestaan toi harmittaa on liian hento ilmaus kuvaamaan mun oikeeta fiilistä, mikä mulla on aamusin laittaessa housuja jalkaan mekon sijasta tonne talvipakkaseen tai vastavuorosesti sateeseen. Kyllä se musta on vaan karu fakta, et nainen mekko päällä, punaset huulet ja korkkarit jalassa on niin pirun hyvännäköstä, et se oikeesti pistää hymyilyttämään. 

Onhan se nyt naurettavaa, et tyttö, joka rakastaa panostaa ulkonäköön, ei omista yhtäkään kivaa hajuvettä. Tai että se sama tyttö, joka rakastaa mekkoja, käyttää niitä talvisin vaan juhlimaan mennessä kerran kuukaudessa. Tai se, että itsevarmuus on niin seksikästä, mutta jaksaa silti harvoin ite tehä ulkonäöstään sellasta, joka nostaa fiilistä huononakin päivänä. Mun mielestä oma kauneus määräytyy suurimmaks osaks sen mukaan, kuinka kauniina ite näkee ittensä. Ja yhtä kauniina muut näkee sut. 

6 kommenttia:

  1. mieki haluisin käyttää enempi hameita ym. mutta jotenki sitä ei vaan kehtaa kun se on harvinaisempaa..ainakin täälläpäin että pitäis olla tietyn tyylinen esim. lolita, jos haluu käyttää niit hameita/mekkoja mut kyllä aattelin kesällä ainaki pitää enempi niitä :-D tosi hienoja kuvia ja siisti asu !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh, unohda tommoset "tyylisäännöt" sielläpäin ja laita ihmeessä, jos mieli tekee! :-D En jotenki pysty sisäistämään, et tietyt vaatteet on yhä sidoksissa johonkin tiettyyn tyyliin vielä näin 2014, joten kiva ku järkytit mun ajatusmaailmaa haha.

      Poista
  2. Vau mikä asu! Lisäksi nää kuvat on niin upeita<3

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)