tiistai 11. maaliskuuta 2014

MIEHEKKYYTTÄ JA HUONOSTI ISTUVAA

kiiivijuotskus
1
IMG_73825
Tiiättekö te sellasen kirotun aamun, ku kotona heittää vaatteet niskaan ja se näyttää vielä ihan ookoolta, mut kouluun päästessä teiän fiilis niistä vaatteista on ihan toispuoleiset?! Ekan kerran mä katoin bussissa, miten paljon mun kaksnelosen farkut pussittaa ja on tosi löysän oloset (ja tää on se juttu, jota mä vihaan tyttöjen vaatetuksessa kaikkein eniten: huonosti istuvia housuja, joten voitte vaan kuvitella mun raivon määrän, ku kaupan pienin kokokaan ei istu hyvin). Kaikenkaikkiaan mun olo oli suoraansanottuna miehekäs liian ison bleiserin, lököttävien housujen ja valkosten conssien takia. Haluisin niin paljon kävellä nilkkureilla tai ees korkkareilla tuolla, mut mulla on liian ohuet nilkat niihin ja voin käyttää vaan matalavartisia kenkiä tai remmillä sidottavia korkkareita sen takia..... Ei, tällä vartalolla ei paljoa juhlita shoppaillessa, vaan pikemmiten kirotaan karmeeta kohtaloa! :-D

Toiset valittelee heiän vatsoista tai pepuista, mut mä toivon paksumpia nilkkoja ja isompia hartioita. Toivottavasti tää vähän realisoi teiän kuvaa blogien asukuvista, ettei ne tosiaan oo aina sellasia hyvin istuvia ja toisiinsa sopivia vaatteita. Kaverit ei ihan ymmärtäny sitä, kun selittelin mun miehistä olemusta, vaan tyyty nauramaan kaks minuuttia putkeen, kunnes ymmärsi mun olevan tosissani.

10 kommenttia:

  1. Höpöhöpö Noora! Oot täydellisen näkönen tyttö just noissa ''pussittavissa'' pöksyissä ja ''huonosti istuvassa'' bleiserissä :O Oot jotenki tosi hellyyttävän olonen ku mietit tollasia mihin kukaan muu tuskin kiinnittää huomiota (toisaalta tunnustan, että harrastan joskus ite täysin samaa!) :-D Muista, että oot upeus kaikin tavoin♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti, ihana sinä ♥ Tää sun kommentti oli hellyyttävä, jos joku, joten kiitos siitä! Tiiän, ettei ees mun parhaat ystävät huomaa mitään eroa esimerkiks tällä asulla verrattuna mun tavallisiin vaatteisiin. Tai vertaamalla sitä, kun oon ilman meikkiä koulussa ja mun kaveripoitsut ei ees huomaa mitään eroa mussa, vaiks se ero ilman meikkiä on oikeesti valtava. Kaikki lähtee kuitenki mun kohalla siitä, et oon ite tyytyväinen asuun ja sitä kautta pystyn vasta olemaan itsevarma. :-)

      Poista
  2. Oon ton anon kanssa täysin samaa mieltä!! Oot upea, ja varsinkin toi bleiseri on tosi kiva! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi teitä, kaks ihanuutta ♥ Miten ois kaakaohetki muutaman viikon päästä, ku koeviikko on poissa jaloista ;-)

      Poista
    2. Käy oikein hyvin! Ilmoittele ;)

      Poista
    3. Mulla on vika koe 4.3, joten sen jälkeen :-)

      Poista
  3. käyppä ens kerralla kurkkaamassa JC:stä farkkuja - on hintavampia, mutta laatukin on ihan eri luokkkaa ku ginan! myös kokoja (ainakin osassa) löytyy pienimmillään 23sia! oot ihana :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä käynki siellä aina muutaman kerran kuukaudessa elättelemässä toivoa "jos tällä kertaa löydän istuvat farkut" haha! Joka kerta myyjät kiikuttelee mulle 23-kokoa ja kymmenten farkkujen sovituksen jälkeen todetaan yhtä aikaa, ettei ne vaan istu mulle jostain syystä. Mut tosi kiva, ku tulit kuitenki vinkkaamaan tästä, kiitos :-)

      Poista
  4. niino ei se oo kiva itkeä siellä sovitus kopeissa kun isoinkaan koko ei mahdu jalkaan pituuden ja lievän lihavuuden takia (ja siis en edes oo yläosasta mitään xxxxxl kokoa vaan m, mutta pituuden takia ne paidat on lähinnä liian lyhkäsiä)... :D t. kokemusta on ja ihminen ketä on kateellinen sun kropasta.

    (pahoittelut jos kommentti on epäselvä, kirjottelen pienessä unenpuutteessa ja aivot ei vaan jaksa toimia kunnolla. :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiiä sun suhtautumista omaan vartaloos, mut tää kommentti anto ymmärtää sen olevan negatiivinen jostaln syystä. :-( Sä oot saanu upeen vartalon, josta sun pitäis olla ylpee tai tehä asioita sen eteen, et voisit kantaa sitä ylpeenä. Ei hyvä vartalo oo kauppojen kokojen määrittelemä tai tarkota sitä, että jos kaupan vaatteet ei istu hyvin, että sun vartalo ei ois normaali.

      Mä oon pienestä asti ollu älyttömän tyytyväinen mun vartaloon, enkä muuttais siinä tällähetkellä mitään. Ja silti, vaikka mä oisin kuinka ihannepainonen ja tyytyväinen itteeni, en vaan löydä istuvia vaatteita. Mä uskon sun kohdalla olevan ihan saman jutun, eikä sun pidä tuijotella liikaa kaupan kokolappuja ja tehä sen perusteella päätelmiä sun vartalosta. Äläkä oo kateellinen mistään asiasta, minkä sä voit ite saavuttaa omassa elämässäs. :-) Koska sä voit saavuttaa kaiken, mistä sä ikinä uskallatkaan haaveilla, tekemällä töitä sen eteen!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)