sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

HILJASUUS JATKUU LOPPUELÄMÄN

Mä en enää haluu kirjottaa tähän blogiin. En ollu ees ajatellu blogin lopettamista, ennekuin muutama minuutti sit. Katoin ikivanhoja postauksia vuosien takaa tästä blogista ja mua rupes ahistamaan ihan älyttömästi. Ahistamaan ne ikuiset söpöilypostaukset poikaystävän kanssa, tunteista puhuminen ja mun elämäntilanne silloin. Ne kaikki on muuttunu, kaveripiiri on vaihtunu kuukauden sisään ihan toiseen suuntaan, mun vuoden takainen ulkonäkö herättää mussa vihaa ja yksinkertaisesti mikään ei oo enää niin kuin silloin.

En halua, et mua pidetään sellasena tyttöystävänä tai bloggaajana, kuin mä oon monia kuukausia sit kirjottanu tänne, koska mä en vaan oo enää kumpikaan. Ehkä jonain päivänä kirjottelen uuteen blogiin, uutena ittenäni tai sit jätän tän homman kokonaan sikseen. En vaan osaa sanoa mitään varmaks tällä hetkellä.

Jokatapauksessa mulla on ollu maailman ihanimmat lukijat, joilta en oo ikinä kuullu mitään negatiivista. Silloinkin, kun mä oon kiukkusena vuodattanu tänne juttujani, niin te ootte tullu kommentoimaan kaks kertaa enemmän tsemppikommentteja. Te olitte niitä, jotka sai mut hymyilemään kurjanakin aamuna, sillä kirjotitte niin kauniita juttuja musta. Kiitos. ♥

17 kommenttia:

  1. Voi ei Noora.. Toivottavasti kaikki on hyvin, tai ainakin muuttumassa paremmaksi.. :( <3 Nähtäiskö joku päivä? Musta tuntuu että molemmat (ainakin mä) tarvittais nyt jotakin jolle vuodattaa kaikki...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nähään! Voi ei, voimia sullekin :-( Meiän pitäis pitää kunnon pitkän kaavan tyttöjen ilta tässä joku päivä, sitä juttua meinaan riittää... ♥♥♥

      Poista
  2. Voi harmi:( Rakastan sun blogia, sun luonnetta ja kaikkea, mutta kunnioitan kyl sun päätöstä! Ei tietenkään kannata jatkaa jos ei tunnu hyvältä ja oikealta. Hyvää jatkoa sulle ja kiitos monistä päivien piristyksistä:) Toivon sulle kaikkea hyvää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, tää blogi herätti mussa vaan liikaa vanhoja muistoja ja kuvia. Ehkä mä joku päivä jatkan, mut en ikimaailmassa tässä samassa blogissa. Ihanaa jatkoa sullekin, ihana kommentti ♥

      Poista
  3. Eikä, tosi harmi kuulla :( Sun blogi on kuullunu ehdottomiin lemppareihin jo pitemmän aikaan.. mutta itsehän sä varmasti tiedät parhaiten, milloin on aika lopettaa, joten toivotan sulle paljon voimia ja kaikkea hyvää tulevaisuuteen! Oot ihana ja upea nainen!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanoit ihanasti, oot piristäny monet päivät kommenteillas. Kiitos siitä ja kaikkea hyvää sullekin tulevaisuuteen, samat sanat ♥

      Poista
  4. Tä sun päätökses jää todennäkösesti harmittaan moniamonia muitaki ku meikäläistä ja haluanki Noora kiittää sua ihan tosissaan (ehkä muidenki puolesta)! Oot onnistunu piristämään mun huonoja päiviä sieltä ruudun toiselta puolelta ja vaikkei tunneta yhtään mitenkään ni tuntuu, että oot onnistunu antamaan mulle niin paljon tän blogis kautta! :-) Muistan sut bloggaajana/ihmisenä, joka sai mut usein tajuamaan esim et kuinka turha joku tyhmä riita jonkun kanssa on ollu ja kuinka onnellinen oonkaan, että mulla on rakkaita ihmisiä ympärillä. Huonoina päivinä oot onnistunu saamaan esimerkilläs musta esiin sen kiitollisuuden tunteen, jonka avulla oon oppinu näkemään asioista niin monia eri puolia ku vaan sen oman näkökulman.
    Uskon todellakin, että oot se sama vanha iloinen tyttö sisimmässäs, vaikka tilanne oiski tällä hetkellä huono ja tuntuu että oot ehkä kadottanu ittes. Oot rehellisesti sanottuna herttasin ihminen, jonka oon ''oppinu tuntemaan'' ja toivon sulle kaikkea mahdollista hyvää! :-)
    Harmihan se on, että en saa enää ''seurata'' (haha vannon etten oo sen enempää mikään hullu stalkkeri ku muutkaan lukijas XD) sua ja ne sun piristävät postaukset jää nyt pois, mutta tällästähän se on ja oot jo omalla esimerkilläs opettanu mua niin paljon, että en tosiaan voi ku kiittää, että oot tänki verran täällä höpötelly! (-: Härregyyd mikä vuodatus, mutta kyllä se siitä ja muista, että oot ihana ihminen ♥ täyttä kultaa koko tyttö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ano on aivan oikeassa! Ihana kommentti :)

      Poista
    2. Voi apua. Tää on sellanen kommentti, joka sai mut yhtä aikaa liikuttuneeks onnesta ja surulliseks. Onnelliseks siinä mielessä, että tajusin miljoonannen kerran, kuinka mun blogin lukijat on aina ollu niin älyttömän suurisydämisiä ja aatellu aina mun parasta, oli asia mikä tahansa. Kirjotin joskus kuukausi sit postauksen, jossa kirjotin siitä, kun mun blogin anonyymit lukijat on niitä tsemppareita ja niitä, jotka kirjottaa kaikista pisimmät kommentit ja tää kommentti vahvisti sen säännön täysin todeks. Mut tekee myös niin onnelliseks tajuta, miten iso sydän sulla täytyy olla: voisit anonyymin maskin takana sanoa vaikka mitä ja vedota mun heikkoihin kohtiin, muttet tee sitä. Sen sijaan sä tuut sanomaan kauniita sanoja, kirjotat kilometrikommentin ihan vaan sen takia, että mä näkisin sen ja voisin lukee sen. Hymyilyttää.

      Surulliseks siinä määrin, että nää kommentit sai mut tajuamaan, kuinka paljon mä rakastan kirjottaa blogia. Rakastin yli kaiken postata ja lukea erityisesti niitä kommentteja, joita te jaksoitte aina paljon kirjotella joka postauksiin. Tulee haikee fiilis, että mun lähipäivät ei tuu luultavasti kulumaan blogijuttujen parissa, mä en käy kuvailemassa kavereitten kanssa blogia varten, eikä mun tarvii järkätä joka päivälle tilaa postauksen tekemistä varten. On tyhjä olo, vaikka tää oikeelta päätökseltä tuntuukin. Ainakin hetkellisesti, sillä mua ei oo vielä alkanu kaduttaa, vaikka päätös tähän tulikin ihan minuutissa yllättäen seinän takaa.

      Mä oon niin kiitollinen, susta ja teistä kaikista kommentoijista, että te ootte kommentoinu, piristäny, naurattanu ja joskus itkettäny onnesta. Jos sä sanot, että oon antanu sulle paljon, niin voin sanoa teiän lukijoittenkin antaneen mulle paljon. Mun itsevarmuus on ollu jo yli vuoden älyttömän korkeilla ja mä uskon, ettei se ois sitä ilman blogia ja sen mukana tulleita kommentteja. Mun on pakko sanoa, et ihan älyttömän iso hali sulle ja KIITOS, tää kommentti anto mulle paljon mietittävää ♥♥

      Poista
  5. Voi eiii :( toivottavasti kaikki muuttuu parempaan päin! Rakastan vaan sun blogia yli kaiken ja ähhh tää vaan ollu yks ihaneimmista blogeista ikinä. Tsemppiä ihanuus ♥
    + Anonyymin kommentti on ihana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä huoli, mä pärjään kyllä :-) Nyt on vaan niin iso stressitaso kaikista koulujutuista, ylppäreistä, parisuhteesta, kavereitten kanssa vietystä ajasta, autokoulusta, ulkomaanmatkasta, töistä ja tulevan kämpän ostoksista, jotka pitäis hoitaa vielä valmiiks ennen kesälomaa. Sen takia mä en voi ees kuvitella kirjottelevani hetkeen, kunnes saan noi jutut hoidettua pois alta. Mut kiitos Meri, kaikki ajallaan ♥ Ja niin mustakin!

      Poista
  6. voi harmi meidän lukijoiden kannalta ketkä sua rakastaa, mutta tää on hyviä asia siun ittesi kannalta koska jos löytäisit näin uuden itsesi paremmin, ni kaikki me lukijatki tuetaan siun päätöstä :-) Kiitos hirveesti että oot pitänyt näin mahtavaa blogia, toivotaan että siusta kuullaan vielä ! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aikaahaan mä tällähetkellä tarviin blogijutuista, vaikka edelleen mä tätä touhua rakastankin koko sydämestäni. Joku vaan nyt mättää tässä elämäntilanteessa, enkä mä voi kirjotella tänne juttuja omana ittenäni, ennenkuin oon selvittäny oman pääni :-) Ihana kuitenki kuulla, et oot tota mieltä ja oot tukena, se tuntuu ihan loistavalta! En uskalla vielä luvata mitään, mut uskoisin et pienen hengähdystauon jälkeen mä oon taas valmis bloggaamaan ja alottamaan puhtaalta pöydältä. Kiitos, sä oot ihana ♥

      Poista
  7. Voi Noora! :( Ihmettelin isosti tätä postausta ja toivoinkin että tää olis pila, mut tajusin et tottahan toi päätös on. Oon seurannu sun blogia jo parin vuoden ajan ja sain susta jo sen perusteella niin symppiksen ja mukavan kuvan, mutta luonnossa vielä paremman vaikkei montaa kertaa ollakkaan nähty tai puhuttu (hävettää vieläkin ku tavattiin ekan kerran haha).
    Ootin jo innolla postauksia siitä miten sulla menee kesä ulkomailla, mut toivottavasti kuulen sun kuulumisista muuten. Vaikka sä nyt päätyisitki lopettamaan koko blogihomman tähän, niin toivottavasti vielä tavataan ja pääsen tutustumaan suhun vähän paremmin! Kaikkee hyvää sulle ja Joonakselle, toivottavasti sun kesä ja teijän muutto sujuu hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua nolottaa ihan älyttömästi, nimittäin mun impulsiivisuus. Kun mä saan päähänpiston, niin oon jo pää kolmantena jalkana toteuttamassa sitä, oli kyse sit blogin lopettamisesta, ulkomaanmatkasta tai mistä tahansa muusta. :-D Kaikki ajatukset tuntuu mun päässä niin järjettömän hyvältä idealta aluks, kunnes karu todellisuus iskee vastaan - tässä tapauksessa mut olis voinu bongata tunti mun "lopettamisen" jälkeen kirjottelemassa postauksia luonnoksiin, sillä tuntu, et pää ois hajonnu muuten. Joten no worries, ette te musta näin keveesti pääse eroon! ;-)

      Mut mitä ihmettä, oon miettiny jo tunnin, kuka ihme mahdat olla... Jos oot tienny mut noin kauan, niin sun on pakko olla joku läheinen kaveri, sillä tätä luki kaks vuotta sit ainoastaan mun läheisimmät kaverit. Mut sit toisaalta, jos ei olla nähty montaa kertaa, niin et voi olla mun läheinen kaveri?! :-D Miten ristiriitasta, mun aivot on ihan solmussa. Haha mua alko kiinnostamaan, mitä meiän ekalla näkemiskerralla sit kävi, sillä mulla jää tosi tosi harvoin huono kuva ihmisestä ensivaikutelman perusteella. Toivottavasti näät tän kommentin ja tuut vaikka kommentoimaan siitä ekasta näkemiskerrasta tähän, jos et haluu sanoa nimeä :-D

      Kiitos kuitenki ihanista sanoista, tuut kuulemaan ihan varmasti jo liikaa mun höpinöitä ulkomailla asumisesta ja meiän muutosta Turkuun. Ja toivottavasti mekin tavattais pian, vaikka mulla ei oo pienintäkään aavistusta sun henkilöllisyydestä tai meiän nolosta ekasta näkemisestä :-) Kivaa kesää sullekin, kiva kun kommentoit tän!

      Poista
  8. Jääköön se eka tapaaminen, tunnistaisit vaarmaan heti...:D ja melkeen pari vuotta siis, pyöristin vähän ylöspäin, mut ainakin puoltoista vuotta! muistan kun sillon talvella aloin lukemaan tätä, niin pakkohan sen on sit olla suunnilleen puoltoista :D
    ihanaa, et sä tulit toisiin ajatuksiin blogin jatkon kanssa :) haha toivottavasti en kuulosta ihan miltään stalkkerilta, kun et tiiä kuka mä oon eikä tunnetakaan hyvin, mut ehkä vielä joskus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah no vitsit, ois ollu oikeesti tosi kiva tietää! :-) Aa no toi noinkin pieni ajanmuutos selittää sit jo paljon, sillä kaks vuotta bloggasin tosiaan noin kymmenelle lukijalle, joista jokanen oli mun hyvä ystävä. Etkä sä oo missään vaiheessa kuulostanu stalkkerilta, vaan ihan normaalilta uteliaalta ihmiseltä. Vaikka en vieläkään tiiä kuka oot, niin kiitos kuitenkin, kun tulit vielä vastaamaan tohon kommenttiin :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)