sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

MÄ RAKASTAN SUA

kultiii
IMG_9571
kultiii1
IMG_9738
Sä oot sellanen poitsu, joka on opettanu mulle autokoulun juttuja omakätisesti, kun mä en oo tajunnu konepellin sisällön rakenteita. Kutsut mua hellittelynimillä, tuijotat suoraan silmiin rakastavasti ja toteet mun olevan kaunis huonoimmillanikin. Tunnen sen katseen jo kaukaa, kun yrität viestiä sun tunteita. Joka ilta pussaat niskaan, toivotat hyvää yötä ja vedät mut ihan kiinni suhun. Rakastan sitä. Kun mä oon onnistunu olemaan typerä ja on sun vuoros kiehua kiukusta, niin otat mut avosylein vastaan silittäen hiuksia. Se on musta upeeta, kuinka mä tiiän sulla olevan syli avoinna tilanteessa kuin tilanteessa ja kuinka sun kiukku häivenee sillä sekunnilla, kun tuun vierelle.

37 kuukautta yhessä, yheksän kuukautta kihloissa ja mä oon onnellinen nyt. Erityisen onnellinen siitä, et me ollaan käsi kädessä vieläkin, kaikkien hetkien jälkeen. Tuun hetki hetkeltä varmemmaks meistä, kun huomaan sun tietävän musta niitä kaikkein kummallisimpia asioita, joita kukaan muu ei osais edes päätellä päältäpäin. Sanomattakin on selvää, kuinka hellyydenkipee mä tosielämässä oon: yks elämän parhaimpia puolia on se, kun joku kuivaa poskelle tippuneet kyyneleet, silittelee hiuksia yömyöhään, kaappaa mut syliin keskellä yötä, se kuinka Joonas pussailee mua unissaan joka yö niskaan tai se, kuinka se useesti istuu mun päällä harjaamassa mun hiuksia yli tunnin putkeen ihan vaan sen takia, et mä rakastan tollasia juttuja niin paljon. Mun rakas. ♥

2 kommenttia:

  1. aivan ihanaa toi teksti varsinki ku se on totta ! ♥ onnea teille :-3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja sitäkin ihanempi kommentti! Kiitos Johanna :-) ♥

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)