perjantai 18. huhtikuuta 2014

PERJANTAI PÖLINÖITÄ

IMG_9335
IMG_9294
Kollaasit
IMG_9018
Nolottaa. Tuntuu tyhmältä. Mä jatkan ja fiilis on kuin idiootilla. Se sanontakin menee niin, että jonkin asian tärkeyden ymmärtää vasta menettäessään sen ja mä voin tosiaan allekirjoittaa sen joka sanaa myöten. Mä oon niin impulsiivinen joissain asioissa, että päätin lopettaa tän bloginkin hetken mielijohteesta ihan vaan siks, kun se tuntu niin hyvältä idealta (?) sillon. Vietin sen jälkeiset kaks päivää ihan kiinni koneessa ja kirjottelin bloggeriin valehtelematta kymmeniä postauksia luonnoksiin. Luin teiän lähettämiä kommentteja kyyneleet silmissä, kun kaikki alko siinä vaiheessa tuntumaan niin lopulliselta. Tuntu niin haikeelta ymmärtää, kuinka kauniisti te ootte aina puhunu musta ja miten pitkiä kommentteja ootte jaksanu kirjottaa. Saitte mut ymmärtämään, kuinka paljon mä oon itestäni antanu tähän blogiin ja miten oon nyt päästämässä sen kaiken pölynä ilmaan tosta noin vaan. Mä oon ikuisesti kiitollinen niistä kommenteista, joilla te saitte ymmärrystä mun päähän! Vielä kerran mun on vaan pakko todeta, miten mahtavia tyyppejä siellä on lukemassa tätä, ois ihan huippua tutustua vielä paremmin 

Mut mä lupaan, vannon jopa mun poikaystävän kautta, etten enää ikinä tee mitään noin ajattelematonta blogin kanssa. Anteeks mun impulsiivisuus, joka pomppas esiin aika yllättävästi tällä kertaa. Vaikka en aina pääsiskään postailemaan niin usein kuin haluaisin, on tää kirjottaminen mulle yhtä vapauttavaa kuin ennenkin. Ja se on ainut, jolla on mitään merkitystä mulle. Kivaa kevättä teille!

8 kommenttia:

  1. wautsi !! en oo kyllä pitkään aikaan nähny ketään noin kaunista ku sä :) upee blogi sulla !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, olipa kauniisti sanottu! Kiitos paljon ja samat sanat sun blogin perusteella :-)

      Poista
  2. Jeeijj, päivän paras uutinen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh kiva kuulla, et ilahdutti! :-) Mulla on niiin ikävä postailua, etten ois kestäny enää päivääkään ilman bloggeria.

      Poista
  3. Ihanaaa! Oon tosi ilonen nyt:) musta ois ihanaa tutustuu paremmin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää kommentti lämmitti sydäntä, kiitos paljon! :-)

      Poista
  4. Ihana postaus, ja hyvä että tulit järkiisi ;) <3

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)