tiistai 1. huhtikuuta 2014

SYITÄ MUN HYMYYN

IMG_8359G
kukkahamee
IMG_8150f
IMG_8091g
IMG_8267g
IMG_8213D
Tällä hetkellä asiat on paremmin kuin hyvin ja mun suunpielet on täynnä hymyä! Mä rakastan mun poikaystävää, joka kävi tuomassa mulle kukkakimpun yllättäen, kun mä podin kiukkua kotona. Rakastan niitä hetkiä, kun joku toinen poika sanoo mua kauniiks ja Joonas sanoo olevansa ihan samaa mieltä sen kanssa. Se aika, kun mä olin tosi kipeenä muutaman viikon, lähensi mua ja mun muutamaa hyvää ystävää ihan älyttömästi. Meinasin purskahtaa äsken itkuun, kun tajusin, kuinka onnellinen mä oon. Se, kuinka kaverit kutsuu hellittelynimillä, on niin ihana tunne. Vähän aikaa sit olin tuntia etuajassa autokoulussa ja lähin kävelemään keskustaa ympäriinsä ja sain päähänpiston varata kampaajan ja kävelin ekasta ovesta sisään: vastassa oli sattumalta yks mun paras lapsuudenystävä, jonka kanssa en ollu puhunu moneen moneen vuoteen ja musta tuntu silti, että se juttu jatku samasta kohdasta, kuin viimeks lapsena jäätiin. Jos joku ois sanonu mulle kaks viikkoa sitte, että tuun hymyilemään vielä joskus näin paljon ja tuun pääsemään kivuista eroon, niin oisin valehtelematta nauranu älytöntä naurua siihen perään.

6 kommenttia:

  1. ihania kuvia ja ihanaa että sulle kuuluu parempaa! toi paita on tosi nätti, mistä oot sen ostanu ? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja niin mustakin! :-) Bikbokista vuos sit ja toi on valehtelematta yks mun lempipaidoista, johon en usko ikinä kyllästyväni.

      Poista
  2. oii ihan ku oisit jostai muoti lehestä :-) wow!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit, taitaa posket alkaa punottaa heh... :-) Kiitos paljon!

      Poista
  3. Tämä postaus sai minutkin hymyilemään! :) Aivan ihania kuvia ja vautsi mikä asu! :)

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)