tiistai 27. toukokuuta 2014

ARKIPÄIVÄN KUVIA

12
PicMonkey Collage
Ihana fiilis: koeviikko on ohi ja mun kesäloma alko periaatteessa jo nyt! Oon ollu niin stressinkierteissä viimisen kuukauden, et aion ottaa (ainakin kaks päivää) rennosti ja keskittyä vaan rentoutumiseen tekemättä yhtään mitään. Huomasin muuten, et puolet noista kuvista liittyy jotenkin kukkiin, vaikken oo tarkotuksella niistä ottanu kuvia. Vielä kun täällä kylmässä maassa ois joku kauppa, jossa myytäis pelkkiä kukkakuosisia vaatteita, niin mä oisin maailman onnellisin.

Kohta starttaa ylppäreihin lukeminen, eikä mua suoraansanottuna yhtään huvittais. Oon niin tottunu siihen, et kesäloma on aina tarkottanu täydellistä irtiottoa koulusta ja nyt tulevana abina pitäiskin olla kirja kiinni kädessä kesän. Kirjotan psykan ja enkun, joista enkku on mulle ihan älyttömän vaikee. Siitä mä haaveilen ees A:n kirjottamisesta tällähetkellä, joten kovasti on duunia edessä! En oo koskaan ollu hyvä enkussa, vaan aina se luokan surkein ja se, jota opettaja kädestä pitäen ohjaa. Haluun päästä siitä vihdoin ja viimein eroon ja osottaa, että pärjään siinä kyllä. Psykasta mulla sen sijaan on ihan toisenlaiset tavotteet ja kirjottaa niin hyvin, kuin ikinä vaan kykenen.

6 kommenttia:

  1. Voisitko tehdä joskus kysymyspostauksen? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin joo, tykkään sen postauksen ideasta. Ainut epäilyttävä juttu on se, etten usko monellakaan olevan mitään kysyttävää, joten ei ois kiva julkasta kahen kysymyksen postausta :-D Ehkä kuitenkin sit, jos halukkaampia on useampi!

      Poista
    2. No mutta jos teet sellasen että nyt olis mahdollista kysyä ja julkaset jos kysymyksiä tulee tarpeeks? Esim vaikka 15 :) koska kyllähän parilla ihmisellä voi olla myös paljon kysyttävää. Kiva blogi!:)

      Poista
    3. Joo, mä voin yrittää toteuttaa semmosen lähipäivinä :-)

      Poista
  2. Kiva toi kukkapanta :3 mistä ja mitä se makso ? :)) ihana kans toi maximekko mitä oot koittanu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. H&M ja jotain viiden euron luokkaa muistelisin! Kiitos :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)