perjantai 2. toukokuuta 2014

GOOD OLD DAYS

167665_1762788718667_2194663_n
j
k
IMG_1197
u
IMG_2207
Tää tyttö näissä kuvissa näyttää mun silmään niin oudolta: raitapaitoja, huppareita, lippis päässä, ruskeet silmät, tuubihuivi kaulassa ja huonosti istuvia vaatteita - kaikkea sitä (noita ruskeita silmiä lukuunottamatta), joita mä vihaan nykyään. No, ei mua ainakaan tohon aikaan ollu siunattu hyvällä tyylitajulla meikkaustaidoista puhumattakaan. Oon näissä kaikissa kuvissa neljäntoista ja viidentoista vuoden välillä ja tässä tulee vähän ikävä noita huolettomia aikoja ja elämän pyhittämiselle pelkästään kavereille! Ihana huomata, kuinka toi näissä kuvissa näkyvä hymy on muuttunu vuosien mittaan paljon itsevarmemmaks. Löysin nää kuvat mun edellisestä blogista, jota pidin ennen tätä ja nyt en voi kuin kiittää itteäni siitä, et oon piilottanu sen jo vuosia sit muitten luettavista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)