maanantai 12. toukokuuta 2014

PUOLESSA VÄLISSÄ TOUKOKUUTA

IMG_1289g
IMG_1138y
joonas-001
IMG_1317g
IMG_1182h
On niin ihana avata tyhjä tekstipohja, lisätä viimepäivien kuvat ja antaa tekstin tulla. Viimeiset kymmenen viikkoa oon ollu niin kiinni koulussa, autokoulussa ja töissä, et mun arkipäivät on ollu neljätoista tuntisia ja koti on ollu vaan nukkumapaikkana. Autokoulun teoriatunnit on vihdoin ohi ja ne vaan vahvisti mun fiilistä, etten oo mikään autotyttö. Pelkkä bensanhajukin kuvottaa mua, puhumattakaan likasista auton osista. No, syksyllä jatketaa ajotuntien parissa ja toivottavasti viimeistään vuoden päästä keväällä mulla ois kortti, jotta tää piina ois ohi.

Yheksäntoista päivää viralliseen kesälomaan ja alkaa vähän jo jännittämään! Mun kesä sujuu lähinnä ylppäreitä varten lukiessa ja shoppaillessa, joka toivottavasti keventää ees vähän mun luku-urakkaa. Ja kun vielä vähän aikaa sit olin varma siitä farmasia-alasta, niin nyt suunnitelmat on menny ihan toiseen suuntaan: mua kiinnostaa tällähetkellä kriisissä elävien pienten lasten kanssa työskentely. En tiiä vielä tarkalleen, että mikä työ, mut eiköhän se selvii pian.

Ostin viime viikolla kolmet kengät ja nää on niistä ehdottomat lempparit! Kiersin Turun alueen kolme kauppakeskusta ihan tuloksetta, kun ne pursus pelkkiä mummomallistoja. Alan pikkuhiljaa kyllästyä näihin surkeisiin kenkävalikoimiin (ja erityisesti kivat korkkarit on ihan kiven alla) täällä. No, annetaan anteeks noitten mustien ihanuuksien vuoks, jotka on sulattanu mun sydämen. Täydelliset.

8 kommenttia:

  1. Oi, ihana asu! Ostaisin itellekki tommosia jos ne sopisi mun päälle mutta kun en oo nii hoikka omasta mielestäni että mulle sopisi :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höpöhöpö Johanna! Ei hameet oo mikään laihojen etuoikeus tai tarkota sitä, etteikö ne näyttäis hyvältä toiselaisessa vartalossa :-) Oon sitä mieltä, et jokaikiselle tytölle sopii hame, kunhan tykkää vaan omasta peilikuvastaan, oli vartalo sit minkä muotonen tahansa. Kiitos kehuista, kiva kuulla sun tykkäävän!

      Poista
  2. Hei kaunokainen, mitä aattelit kirjottaa syksyllä? :-) Ja mun kesäsuunnitelmat kuulostaa just eikä melkeen samalta ku sulla, mutta muista nauttia myös kesästä! Oot ihana♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enkun ja psykan, vaiks vielä kaks päivää sit tarkotuksena oli kirjottaa enkku ja kemia :-D Haha voi vitsit, nauti säkin sun kesästä ja itse oot ♥ Tää oli kiva kommentti, kiitos!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)