torstai 15. toukokuuta 2014

KAKS VIIKKOA KESÄLOMAAN

IMG_1409
IMG_1381hhh2
IMG_1405IMG_1961hhh1
Täällä toisellapuolen kirjottelee yks väsynyt tytsy, joka joutuu hiljenemään pariks viikoks koeviikon alkamisen takia. Yritän tottakai postailla niin paljon, kuin vaan on mahdollista, mut koulu on tällähetkellä etusijalla. Mun kalenteri pursuu tekemistä jo valmiiks ja äsken sain ihan uskomattoman viestin: mulle tarjottiin kesätöitä, vaikken ollu niitä ees hakenu. En tienny mun lähtöpäivää tarkalleen, joten en siks hakenu mitään töitä kesäks, ettei ne ois sit osunu päällekäin. Työt alkaa tän kuun viiminen päivä ja ei voi ainakaan sanoa, et oisin laiskotellu tän kevään aikana duunista.

Kävin edellispäivänä ostamassa itelleni macbookin, sillä mun vanha kone oli ihan tajuttoman hidas ja bloggaaminen oli ärsyttävän työlästä. Tää uus kone on niin ohut, että pelkään koko ajan hajottavani tän, vaikka se ois ihan tiiviisti sängyn päällä. Mut nyt mä jatkan pirtelön juomista valkoviinilaseista, tää on niin luksusta!

4 kommenttia:

  1. ehkä vähän hassu kommentti, mutta sulla on i h a n a t lakanat!! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ei ollu yhtään hassu kommentti, mut niin mustakin! Löysin noi yks ruokatunti ihan sattumalta kaupasta ja vaikken mä pussilakanaostoksilla ollutkaan, niin joku noissa vei mun sydämen söpöydellään :-D

      Poista
  2. Käytkö kaupassa ruokiksilla vai otatko omat ruoat mukaan kouluun vai miten hoidat syömiset kun et enää syö kouluruokaa? Oon myöskin miettiny kouluruokien korvaamista vähän terveellisemmällä ja kevyemmällä vaihtoehdoilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En käy ite kaupassa tai ota kotoota eväitä lähes ikinä mukaan. Mulla on niin lyhyet koulupäivät, et meen suoraan kotiin syömään tai jos jään kaupungille koulun jälkeen, niin äiti maksaa mun ruuat :-D Käyn syömässä koulussa, jos on kalakeittopäivä, salaattina on pelkkiä kurkunsiivuja tai tarjolla on 100% ite tehtyjä lihapullia. Haha kuulostipa niin idiootilta toi mun ruokalista, mut toi on karu totuus ruuista, joita voin syödä koulussa.

      Aijaa, oot ensimmäinen ihminen, jonka oon kuullu mun lisäks sanovan noin! Eihän toi korvaaminen oo hankala juttu, oikeestaan vaan rahasta ja omasta viitseliäisyydestä kii. :-) Kiva kuitenkin, jos jaksat panostaa terveellisempään vaihtoehtoon, se on aina hyväks!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)