torstai 1. toukokuuta 2014

VIIKKOKATSAUS

Untitled
Tää poitsu ja 122 epäonnistunutta kuvaa....// Vappuna Turku oli niin nätti keskellä yötä, mikä ei kyllä välttämättä tästä puhelimen kuvasta välity. // Allekirjoittanut raahattiin heseen syömään hmm... viiden vuoden jälkeen ja ranskislinjaa kummempaa en kyllä tuolta söis. Tais olla veressä jotain, sillä selvinpäin mua ei tonne kyllä sais. :-D // Ja ainut kuva, jossa molemmat kattoo kameraan, mun muru ♥

Untitled
Mun pikkumuru ihan taikinassa, voi pientä. // Safkaamassa poikaystävän kanssa kylmäsavulohipastaa, joka osottautu ihan hirveeks ja jätin mun koko annoksen syömättä ja tyydyin Rosson raastepöydän kurkkuihin... // Tyttöjenillan ruokaa, fiksuimmat voi löytää kuvasta tän nirson nurkkauksen. // Niin ihana mekko, joita ostin samantien kahtena eri värissä. Kotona kun sovittelin noita, niin toi alempi kangas kuultaa paljon rumemmin läpi, kuin tossa kuvassa, joten palautukseen menee, blaah.

Untitled
Jokapäivästä selfietä Zaran sovituskopeissa. // Tytöööt! Ainut kysymys on vaan se, miksei kukaan kertonu mun huivin olevan noin vinksallaan?! :-D // Valkosuklaamansikoita nami. // Duunipäivä ja keräilemässä kukkia perheen äitille.

Untitled
Happy me, otin uuden rennomman elämänasenteen itelleni ja sen jälkeen mun kiukkupuuskat on hävinny ihan minimiin?! // Nopee aamupala ennen koulua. // MÄ. HALUUN. TÄN. LAUKUN. Kaikki mun poikapuoliset kaverit on sanonu, ettei he kehtaa kävellä mun kanssa enää ikinä, jos ostan tän. Heiän mielestä toi on niin turha, kun ei sinne ees mahu sisälle mitään. Tyttöpuolisten mielistä tää ei ollu ees hieno, mut musta tää on upee!  // Mä löysin täydelliset farkut oikeessa koossa ja nää on ensimmäiset, joita mun ei tarvii pienentää ompelukoneella ennen käyttöä #happy

Kivaa vappua, toivottavasti eilinen meni hyvissä fiiliksissä!

8 kommenttia:

  1. voi miten ihana postaus! niin iloista tekstiä, tuli itellekin hyvä fiilis kun huomas että säkin oot ollut ilonen tätä kirjottaessa, ainakin semmosen kuvan tekstistä sai ! :-) ja itellekin tuttu toi "nirson nurkkaus".. haha x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon, on ihana saada tällasta konkreettista palautetta bloggailemisesta! Jes ihanaa, etten mä oo se ainut nirso, jonka ruuista pitää nyppiä jokaikinen kasvista muistuttava ruoka-aine pois. :-D

      Poista
  2. Olit ilmeisesti myös vartiovuorella? Vitsi kun ei törmätty! :D Muttahei, toi laukkuhan on siisti, en itelleni ehkä pystyis tota kuvittelemaan, mutta sulle se vois sopia täydellisesti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo olin :-) Voi vitsit, mulla ei käyny mielessäkään, et ehkä säki oisit ollu siellä! Ois pitäny ajatella vähän aiemmin, tai no voi olla, ettei oltu ikinä löydetty toisiamme sieltä ihmispaljoudesta :-D Jee kiva kuulla, en malta oottaa ton laukun kotiuttamista, vaiks oonki kuullu tosta pelkkää negatiivista mielipidettä.

      Poista
  3. Mitä toi laukku maksaa??? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en suoraan sanottuna tiiä :-D Oon yrittäny googlailla ton hintoja niin dollareiks kuin euroiks, mut en löydä mistään yhtä selkeetä hintaa, vaan ainoostaan keskustelupalstojen höpöttelyä tosta laukusta. Aluks katoin ton olevan jenkeissä 150 dollaria, mut nyt jostain pomppaskin 5800 dollarin hinta, joten tolla hinnalla taitaa kyllä laukku jäädä ostamatta! Jos joku paremman kielipään omaava löytää vastauksen, niin tulkaa ihmeessä kertomaan :-) Mun unelmat nyt murskaantu aika kovaa, joten mun kai pitäis periaatteessa kiittää sua siitä, et sait mut googlailemaan ton hintaa uudelleen. :-(

      Poista
  4. Mistä toi punanen mekko on ja paljonko se maksoi? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bikbokista ja kakskymppiä :-) En vaan tiiä onko noita vielä siellä, kun ostamisesta on jo 1,5 kuukautta aikaa.

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)