sunnuntai 4. toukokuuta 2014

YELLOW TULIPS

IMG_0705
IMG_0724
Ihana viikonloppu: otin kasapäin yhteiskuvia rakkaan poitsun kanssa, söin tähdenmuotosia vesimeloninpalasia, kutsuin mun ystäviä muruiks ja halailin heiän kanssa yömyöhään keskellä Vartiovuorta. Hassuja hymyjä, ilosia katseita ja mä laulamassa kaverin kanssa kilpaa "I'm busy, busy, busy doin' nothing at all", se tuntu niin vapauttavan hyvältä. Onnelliselta. Oon sanonu viikon sisällä varmaan kakskyt kertaa rakastavani jotakuta ja kaverit alkaa pikkuhiljaa huolestua siitä, että liikkuuko mun päässä enää mitään muuta kuin rakkaudenosotuksia. Helppo vastaus: ei liiku, ainakaan vähään aikaan. En tiiä mitään parempaa, kuin kertoa jollekulle, kuinka rakas hän on mulle ja se toinen sanoo mulle samoin ja kattoo suoraan silmiin. Alle nelkyt päivää Suomessa ja mulla on kova kiire olla ilonen, paleltua Suomen kylmässä säässä ja pussata lähtiäspusut kaikille läheisille ennen mun lähtöä lätäkön toiselle puolelle kauas pois. Ulkomaille lähteminen yksin on yks nopeimmin tehtyjä päätöksiä ja sellanen once-in-a-lifetime- juttu. En vois olla ilosempi, et kokeilin rajojani ja sanoin joo tälle mahollisuudelle. So happy now. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)