perjantai 6. kesäkuuta 2014

LIGHT PINK GIRL

IMG_2349
Kollaasit1
IMG_2244
IMG_2383Kollaasit
IMG_2051
Kello tulee kuus, oon yksin mun sängyssä ja kuuntelen herkistelybiisejä netistä. Mulla on ollu päällä mekko, joka on lähes puoli metriä liian pitkä mun lyhyille jaloille ja silti mä rakastan sitä. Ensimmäinen kommentti, jonka mä sain toi asu yllä oli "näytät ihan luostarissa elävältä nunnalta", muttei sekään yritys saanut mua vaihtamaan vaatteita. Oon luotu kesätytöks, kulkemaan kukkaseppele pään päällä ja liehuva mekko päällä. Nipistän itteäni kädestä ja toivon, että vielä joku päivä pääsen muuttamaan paikkaan, jossa aurinko ei laske öisinkään ja siellä ei oo koskaan pakkasta. Ainut este meiän välillä on kielimuuri, jonka mä päätin hoitaa tänä kesänä kuntoon ilmottautumalla maksulliseen englannin kolmen kuukauden tehokurssille.

Oon niin innoissani, lukio on pian ohi ja kaikki ovet on edelleen auki tulevaisuuteen. Yks asia, jossa oon ollu aina hyvä, on sydämen kuunteleminen ja fiiliksen perässä eläminen. En oo ikinä pelänny toteuttaa itteäni, sillä muuten mä en ois tässä kohtaa elämää pärjänneenä. Korkkarit osottaa valmiina eteenpäin, tuuli heittelee hiuksia ja mä sanon myöntävästi päähänpistoille. Oon tehny tän kevään aikana niin paljon töitä, että syksyllä mä voin keskittyä vaan ja ainoastaan matkustamiseen ja oman kodin rakentamiseen. Lopetan työt kokonaan koulun alkaessa elokuussa ja vihdoin mulla on aikaa tehdä mitä mä ikinä haluan elämältäni. Ei sillä, ettenkö mä tykkäis mun duunista - haluun vaan elää nuoruutta käymättä töissä, kun se tän kesän jälkeen on mahdollista hetken verran.

2 kommenttia:

  1. eikä aivan ihana :)) ihana mekko ja ihanan kesäisiä kuvia :))

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)