torstai 26. kesäkuuta 2014

PIKAINEN POSTAUS VIIKON SISÄLTÄ

Mä oon kyllä hengissä ja elossa, en vaan oo millään ehtiny kirjottelemaan mitään blogijuttuja viimiseen kahteen viikkoon. Mun päivät on koostunu kaheksantuntisista työpäivistä, joitten perään oon nähny kavereita yömyöhään asti ja lähteny seuraavana aamuna takas töihin. Tän lisäks jokanen pikkunen hetki kuluu asuntoa ettiessä tai näyttöjä miettiessä, joten vapaa-aikaa ei tosiaan oo. Yritän kuitenkin tsempata vähän, ehkä nää arkipäivät rauhottuis heti, kun se kämppä löytyis! Toivottavasti.

PicMonkey Collage
1. Alkupalaa duunissa ennen pääruokaa ja ostain syystä tykkään enemmän alkuruuista kuin ite pääruuasta. 2. Sieltä seikkailupuistoon polkemaan viikon urheilusuoritukset pyöräreissun aikana. Miten niin oon vähän huono harrastamaan liikuntaa?! :-D 3. And here we go, ylppäreihin luku alkaa todenteolla nyt. Saa nähä, kuinka paljon todellisuudessa kerkeen kirjoja selaamaan. 4. Mangomeloni, mun jokavuotinen lemppari.

IMG_1553
1. So true! 2. Haha mun synttärit oli keskellä viikkoa tiistaina, joten ensimmäinen baari yllätti tyhjyydellään: oltiin ainoat ihmiset koko paikassa, joten ei viihdytty siellä minuuttia kauempaa. 3. Tässä mun ehdoton lempparitytsy, jota ei kyllä ikinä tarvii pyytää mihinkään kahta kertaa, vaan on mukana menossa jo puolesta lauseesta!

jj
1. Mun elämä on tällähetkellä ihan älyttömän kiireistä ja minuuttiaikataulumaista, etten ollu kerenny nähä tyttöjä pitkään aikaan. Meiän piti nähä tiistaina, mut mun suunnitelmat muuttu töitten takia seittemän kertaa. Viimisen "en mä pääsekään"- viestin jälkeen tuli vielä yks "hei pääsen sittenkin tulemaan" ja nähtiin vihdoin ekaa kertaa koko kesäloman aikana. 2. Morrison'ssa syömässä kaikki neljä, tätä on ollu niin kova ikävä! 3. Mä rakastan tätä kirjaa ja oon ollu ihan intopiukeena oottamassa, et tää tulis leffoihin. Mua on aina jollain oudolla tavalla kiehtonu kaikki syöpään liittyvä, joten tää leffakin oli just eikä melkeen mun makuun. 4. Innostuin yks päivä vähän shoppailemaan, kun mulla oli huimat puol tuntia aikaa ennen kyydin lähtemistä…. Äiti meinas nirhata mut, kun tulin tollasen määrän tavaraa kanssa kotiin kuudetta kertaa kuukauden sisään ja se kurkkas mun tilin saldoa.

4 kommenttia:

  1. Ai teillä toi leffa on jo tullut ulos?:o Täälä Tampereella se tulee vasta heinäkuun puolella! Epäreilua ootan niin innoissani et pääsen näkeen sen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vai oliks toi se ennakkonäytös?:D

      Poista
    2. Joo se oli ennakkonäytös! Ei mee kauaa, et tulee normaalisti ulos :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)