maanantai 30. kesäkuuta 2014

SELVENNYSTÄ ASIAAN

IMG_3193
IMG_3205
IMG_3216
IMG_3219
IMG_3256IMG_3231
IMG_3259
Joillekin mun yhtäkkinen Amerikkaan lähtö saattoi tulla yllätyksenä, sillä en ihan tarkotuksella halunnut puhua siitä lähes kuukauteen mitään. Olin vaan niin epävarma tänne tulosta, sillä lähtöpäivä kerkes muuttua lähes seittemään kertaan, lentolipuissa oli kirjotusvirhe ja sen vuoksi jäin kiinni check iniin, turvatarkastuksessa jouduin ruumiintarkastukseen laitteen piippaillessa kovaan ääneen, ensimmäinen lento oli myöhässä ja sen vuoksi meinasin myöhästyä toiselta lennolta, viisumin kanssa tuli ongelmia vielä pari tuntia ennen lähtöä, enkä tiennyt matkasta yhtään enempää. Kerkesin heittää matkalaukunkin jo pois epätoivossani ja kielsin kavereita intoilemasta etukäteen mun puolesta tai toivottamatta hyvää matkaa. Mut toisaalta - mulle käy aina näin: ensin kohtaan kaikki mahdolliset vaikeudet ja ongelmat, mut lopuks kaikki selviää parhain päin. Niinkuin tälläkin kertaa onneksi. 


Oon lähössä tänään barbecuepartyihin ihan tuikituntemattoman ihmisen luokse, jonka kanssa en oo koskaan vaihtanut ees yhtä sanaa. Otin kahdet vaatteet mukaan 43 päivän ajaks, sillä aion ostaa isoimman matkalaukun täältä ja tuoda sen täytenä takaisin. Oon niin onnellinen siitä, et pääsen vihdoin ostamaan kivoja vaatteita ja erityisesti kaikkea tyttömäistä! Päätin ottaa tän pelkkänä lomana, enkä huolehtia hitustakaan raha-asioista, vaikka äiti kovasti käskikin mun olla tuhlaamatta koko tiliä tyhjäksi haha. En nimittäin tuu enää koskaan saamaan näin upeeta mahollisuutta elämässä, joten tää on koettava täysillä. Jostain syystä mua ei jännittäny tää matka ollenkaan, ei lentokentällä, ei lentokoneessa tai ite Bostonissa. En tiedä, johtuuko se siitä, etten missään vaiheessa lähiviikkoina ajatellu tän oikeesti käyvän toteen. Joonas oli kaikenlisäks meillä yötä viimisen yön ja mä vaan köllöttelin sängyssä selaamassa instagrammia sen lähtiessä töihin, sillä ei vaan tuntunu siltä, että kohta meillä ois monta tuhatta kilometriä meiän välissä 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)