sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

VANKIKARKURI

IMG_2454IMG_2429
IMG_2538
IMG_2471
IMG_2590
Jostain syystä mun olo oli kuin vankikarkurilla koko päivän asun mustavalkosuuden vuoks. Oon tosi huono käyttämään tummia värejä mun vaatteissa, sillä viihdyn vaaleissa huomattavasti paremmin. Ei ton asun tummapainotteisuus haittaa näitä kuvia kattoessa, mut en vaan tunne oloani mukavaks peilistä kattoessa. Näissä vaatteissa olin kuitenkin torstaina töissä, kun kiireessä nappasin ekat kaks vaatekappaletta miettimättä sen pidemmälle niitten mukavuutta tai yhteensopivuutta.

Olipa jotenkin luksusta meikata moneen päivään ja tajuta, kuinka paljon yks meikki muuttaa ulkonäköä parempaan suuntaan, kun oli tottunut kulkemaan tummilla silmänalusilla, vaaleilla tynkäripsillä (…jotka on muuten historiaa ens viikon sunnuntaina ekojen ripsienpidennysten myötä) ja freesaamattomilla hiuksilla. Oon vaan jotenkin laiskistunut tän meikkauksen kanssa, kun ei oo ketään, jota miellyttää ulkonäöllä… Hmm, ehkä pitkäaikainen seurustelusuhde on syynä tähän, sillä ei tarvii olla päivittäin kauneimmillaan tulevan prinssin vuoks haha. Sit kun mulla on vihkisormus sormessa, niin voin huokaista kokonaan helpotuksesta, kulkea likasilla hiuksilla, ilman meikkiä ja lihoa kolkyt kiloa. Höpöhöpö, vitsi vitsi!

6 kommenttia:

  1. oot kyllä aina vaan niin lumoavan kaunis <3

    VastaaPoista
  2. hih, mulla on samantyylinen paita mutta siinä on isommat nuo raidat. :-) onko sullaki muuten luonnostaan vaaleammat kulmat että pitää meikata niitä aina jotenki vai?:-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aijaa, kiva! Joo en lähe mihinkään ilman kulmakynää, sillä mun kulmat on ihan olemattomat kasvamaan ja kaikenlisäks ihan vaaleet. Ne ei oo ikinä ollu missään muodossa, eikä ees kulmien värjäys saa näitä näyttämään hyvältä :-D Turhauttaa aina piirrellä niitä, kun oon ihan surkee saamaan niistä symmetriset kiireessä.

      Poista
    2. Joo, sama vika :-/ Mutta ainakaa niitä ei aina välttis tartte olla nyppimässä! :-D

      Poista
    3. Oo ilonen, mulla kasvaa kyllä hajakarvoja ties kuinka kaukana kulmakarvoista, joten niitä saa olla nyppimässä päivittäin :-D Onnentyttö siis…

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)