keskiviikko 23. heinäkuuta 2014

BARBECUEPARTYT

IMG_3591
IMG_3546IMG_3592IMG_3543IMG_3594
Oon aina rakastanu kaikenlaisia teemailtoja hyvässä seurassa, joten oon ollu onneni kukkuloilla jenkkien tapaan vietetyissä barbecuepartyissä. Oon saanu kutsun jo niin monta kertaa sellasiin, mut en oo koskaan kehdannu ottaa niistä mielettömistä tarjoiluista kuvia. Tehtiin kuitenkin yks ilta täällä kotona sellanen pienimuotonen barbecueilta ja napsasin meiän alkuruuista muutamat kuvat tännekin. Mulla on niin kova hinku ostaa matkalaukku täyteen kaikkea jenkkisafkaa ja pitää meillä kotona sit samanlaisia teemailtoja, jollasissa oon täällä tottunut muutaman kerran viikossa olemaan.

Tuntu ihan hassulta muuten olla kuvattavana ekaa kertaa moneen viikkoon, kun oon tottunu pysyttelemään mun järkyttävän tyvikasvun ja tynkäripsien kanssa visusti toisella puolen. Otin kesän alussa ripsienpidennykset harjoittelijalla, jonka seurauksena ne pidennykset tippu kolmessa päivässä ja katko mun kaikki ripset kirjaimellisesti puoliks. Nyt niihin ei saa enää ripsaria ja nää on ihan täynnä sitä pirun kovettunutta ripsiliimaa…. :-D Mulla ei myöskään oo ketään kuvaajaa täällä, joten kun jäin yksin pienen naapurin poitsun kanssa puoleks tunniks, niin lykkäsin järkkärin käteen ja noi kaks kuvaa oli ainoat, joissa mä ylipäätänsä näyn!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)