tiistai 1. heinäkuuta 2014

RAKKAUTTA ILMASSA

IMG_1820
Mä rakastan matkustamista, uusia kulttuureja ja uusia haasteita. Tää tulee olemaan mun parhain ulkomaanmatka ikinä, sillä oon jo näiden viiden päivän aikana kokenut vaikka mitä hauskaa. Vaikka oon täällä yksin, niin mulla ei oo yhtään yksinäinen olo. En oo skypetellyt kenenkään kanssa vielä kertaakaan ja kavereittenkin kanssa oon vaan vaihtanut pari hassua sanaa… Ehkä se ikävä vielä tulee aikanaan.

IMG_2103
Mä rakastan sitä, että täällä tapahtuu niin paljon sellasta, jota ei vois kuvitellakaa käyvän Suomessa ja se on syy siihen, miks tykkään niin paljon olla täällä. Tänään oltiin esimerkiks yhellä bussiajelulla, jossa kuski oli pukeutunut hauskasti ja tanssi matkan aikana soittaen musiikkia. Matka huipentu siihen, et ajettiin ihan tarkotuksella koko bussilastillisen kanssa mereen, joka oli niin siistiä.

IMG_2101
Kolmas syy, minkä takia tää paikka on niin ihana: täällä on mekkokelit jokaikinen päivä. Aamu seitsemästä ilta kymmeneen ja maanantaista sunnuntaihin. Lupasin itelleni, etten aio edes sadekelillä koskea farkkuihin, vaan pukea armollisesti mekon päälle. Amen.

IMG_1953
Mä rakastan syödä ulkona, enkä oo vielä kerennyt syödä kertaakaan ihan kunnon kotiruokaa. Tilasin pitsan, jonka oikea koko ei kyllä tuu esiin tästä kuvasta :-D Se oli nimittäin ihan valtava ja meni kolme kokonaista päivää tuhota yks pirun pitsa. Ei pitsaa siis ruuaks vähään aikaan…

IMG_1908
Rakastan sitä, kuinka täällä on paljon halvempaa kuin Suomessa. Mun olo on kuin miljönäärillä, kun yhen mekon saa Forever21 parillakymmenellä dollarilla. Tosissani toivon, et löydän niin paljon vaatteita täältä, ettei mun tarvii shoppailla loppuvuoteen ollenkaan uusia vaatteita.

IMG_1950
Rakastan VS:n alusvaateosastoja, vaikka ne onkin ihan hassuilla kokolapuilla varustettuja. Kerrankin kunnon rintsikoita naisellisilla väreillä. Tonne mennessä kukkaro kyllä ohenee huomattavasti, mut kerrankos sitä… ;-) Mä en tiedä mitään parempaa, kuin uudet alusvaatteet ja niitten tuoma itsevarma fiilis.

IMG_1951
Ensimmäisen päivän ostokset: kaks täydellistä baby lipsiä, kaks suihkusaippuaa, yks vartalorasva, kaks hametta, yks meikkipussi, yks täydellisyyttä hipova toppi, essien kynsilakka ja ihana ruskea laukku sekä toi Forever21 koru. Rakkautta ilmassa.

4 kommenttia:

  1. Vauu mitä juttuja oot löytäny! Ja tuol on varmasti just kiva ku voi pitää mekkoja ym.. Tuo kuulostaa hauskalta et bussi ajoi veteen..:-D Mutta miten?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei pelkästään kivaa, vaan täydellinen unelma! Se oli siis sellanen "ankkabussi", joillaisia ei ole Suomessa, joten sitä on vaikeeta suomentaa. Sillä ajetaan ensin kaupunkikierros ja sen jälkeen se ajetaan lopuks veteen, jossa sen automaisuus vaihtuu ikäänkuin veneeks. Vesi yltää bussin ikkunoihin asti, vaikka siellä ei siis oo ikkunalaseja ollenkaan, vaan pelkkä aukko :-D

      Poista
  2. Niin kivan olosta! :-) Mutta siis ootko vuokrannut jonkun asunnon vai ootko au pairina vai siis miten "yksin"? siis ilman suomen perhettä vai kokonaan yksin? sori kun utelen mutta noh, kiinnostaa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ihan samaa mieltä heh. Ilman Suomen perhettä oon täällä ja majailen vuokra-asunnossa yhden perheen yläkerrassa, joka siis asuu täällä Bostonissa :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)