lauantai 16. elokuuta 2014

JETLAGISTA HÖPÖTTELYÄ

IMG_4285
Kollaasit8
IMG_4267-001
Voi kunpa joku kuulis mun toiveet ja lisäis vuorokauteen vielä muutamat tunnit lisää, jotta ehtisin tekemään kaiken mahollisen lähipäivinä. Oon ihan älyttömän väsynyt ja oikeesti tyhmä päästäni jetlagin takia, joka on sekottanut mun unirytmin kokonaan. Saatan mennä yheksältä nukkumaan ja herätä kaheltatoista yöllä ihan virkeenä, enkä saa enää unta. Huomasin sen mukana uuden piirteen itestäni: tuhlaan väsyneenä ihan holtittomasti rahaa ja tuun joka päivä kotiin painavien pussien kanssa miettimättä raha-asioita yhtään tai sitä, tarviinko mä mitään niistä. Yks yö heräsin taas kaheltatoista "pirteenä" ja päätin tilata netistä meille kotiinkuljetuksena uuden ruokaryhmän, tuolit ja sohvan… Seuraavana päivänä olin ostamassa parvekekalusteita meiän partsille ja eilen tulin kotiin valtavien muovipussien kanssa sisältäen kaikkea hömppää. Nyt löysin Jotexista ihanat kalusteet olkkariin ja musta tuntuu, et yks huomenna Weekendistä palaava poitsu aikoo nirhata mut omilla käsillään tähän paikkaan kuullessan kaikista uusista nettitilauksista.

Voisko joku pliis viedä mun kaks visa electronia johonkin säilöön, ennenkuin teen suurempia vahinkoja niillä? Oon asunut täällä alle viis päivää ja mua ahistaa jo nyt tän kämpän tyhjyys niin paljon, et tili näyttää kohta sen takia tyhjää. Tää on mun ensimmäinen yö täällä yksin ja onhan se nyt pirun pelottavaa hiippailla tyhjän olohuoneen läpi keittiöön, kun jokaisella askeleella kaikuu oma hengitys… Kalusteet, saapukaa jo pliis!

6 kommenttia:

  1. voitko videolla kertoo reissusta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo ollu kovin innokas tekemään videoita, tunnen itteni vaan idiootiks höpöttäessäni turhanpäivästä :-D Jos sulla on kuitenkin mielessä joku hyvä aihe, josta haluaisit mun nimenomaan kertovan, niin voin miettiä asiaa!

      Poista
    2. vaikka että miten reissu muutti sua? :) tai jos ei muuttanut, niin miten se vaikutti suhun ihmisenä :)

      Poista
    3. Toi on hyvä idea, mun pitää vaan totutella ajatukseen hetken aikaa :-D En lupaa kuitenkaan yhtään mitään videon muodossa, tekstinä kirjottaisin tällasen vaikka heti!

      Poista
  2. miten sullaon kaks visa electornia? mut onneks kuitenkin on visa electron, en ikinä suosittelis luottokortteja kenellekään :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kolme tiliä, joista kaks on käyttötilejä :-) Mä en taas nää luottokorteissa mitään pahaa, kunhan rahankäyttö sujuu muuten ongelmitta.

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)