keskiviikko 27. elokuuta 2014

NIIN PALJON TEHTÄVÄÄ

Haluutteko tietää kolme oleennaisinta sanaa mun elämästä? Kiire. Kiire. Kiire. Mä pidän hetken taukoa siihen asti, kunnes saan ylppärit hoidettua pois alta eli tasantarkkaan kuukauden verran. Mun postaukset on täynnä vaan kireetä tekstiä mun räjähtämäisillään olevasta päästä, joten ehkä on parempi keskittyä kouluun blogin sijasta. Oon kirjottanu kuitenkin luonnoksiin muutamat toivotut postaukset, joten ehkä niistä lisää sit muutaman viikon päästä, kun mun elämä on vähän tasottunu… :-)

PicMonkey Collage
Tältä täällä näytti vielä pari viikkoa sit. // Tilasin meille ruokapöydän jo kaks viikkoa sit, mut sitä ei oo näkynyt ja me ollaan tyydytty syömään lattialla kaikki ateriat… Tosi kivaa :-D // Maailman parhainta suklaata, hamstrasin tätä Jenkeistä muutamat levyt kotiin asti. Nyt ne on sulaneina lämmöstä, heh… // Toivottavasti viiminen Ikea-reissu, oon jopa kyllästynyt käymään siellä.. Ei olla viikon sisällä oltukaan kuin hmm 4 kertaa ikeassa ettimässä tavaroita tänne?

PicMonkey Collage
Värjäsin pelkän tyvikasvun ja tuntuu, et näyttäisin ihan eri ihmiseltä kuin kuukaus sit. Ja ensimmäistä kertaa siitä ei tullu liian tumma! // Viiminen lento neljästä nousi vihdoin ilmaan ja suunta kohti kotiapäin. // Olin ihan paniikissa noitten konevaihtojen kanssa, mut onneks lentokentältä löyty ihania ihmisiä, jotka saatto mua lähtöporteille haha. // Näyttää pieneltä määrältä tavaraa, mut mä en saanu noita kaikkia kasseja raahattua lentokentällä, vaan tuntemattomien ihmisten piti auttaa mua välimatkojen kanssa… Oiskin ollu helppoa, kun oisin voinu yhistää noi laukut, mut ne piti pitää erillisinä koko matkan ajan.

fff
Viimisellä viikolla lähettiin Maineen kiipeilemään tota korkeeta vuorta ylös ja pakko myöntää, et tuolla ylhäällä oli korvat vähän lukossa :-D // Mainen hostellin eka osa aamupalasta. Mulla on ikävä niitä hetkiä, kun kävelin valmiiseen buffetiin ja valitsin sieltä ruokani suoraan… // Keräsin kaikki kuitit pelkistä vaatekaupoista. Jos tohon lisäis vielä ravintolakuitit, niin toi kasa näyttäis ihan älyttömältä, söin nimittäin ravintolassa 70 kertaa kuuden viikon sisällä. Toi luku kuulostaa pahalta näin äkkiseltään sanottuna, muttei sitä ajatellut paikan päällä ollenkaan. // Otin kuvan havainnollistamaan edes vähän tota värieroa käsissä ja jaloissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)