sunnuntai 28. syyskuuta 2014

TAKASIN ARKIRYTMIIN

mustis3IMG_5009IMG_5679
IMG_5788
IMG_5068
Oon ollu viimeset kaks kuukautta nenä niin kiinni ylppärikirjoissa, etten ollu ees huomannu syksyn tulleen. Yks ilta kävelin bussipysäkille ilman koulukirjaa kädessä ja vasta sillon huomasin lehtien tippuneen alas, ulkona olevan kylmä ja syksyn tulleen. Musta tää kertoo aika selvästi, etten mä oo ollu kovin tietonen ulkomaailmasta parin kuukauden sisällä tai ainakaan poistunu täältä kotoa koulun lisäks mihinkään. En koskaan löydä istuvia takkeja minikokosten olkapäitten takia, kunnes näin jossain blogissa H&M:n lastenpuolella kivan takin ja minuutin päästä olin jo juoksemassa lähimmällä bussilla sinne. Oon jäätyny joka aamu, kun en oo omistanu yhtäkään syksytakkia ja oli ihana helpotus löytää ees suhtkoht istuva takki, vaikka toi(kaan) ei kyllä tee mun olkapäille oikeuksia. Harmi, ettei noi lastenosaston takit taida palvella mua varmaan parin vuoden päästä, jolloin en todellakaan tiiä mistä silloin vaatteeni hommaan…

2 kommenttia:

  1. Toi rotsi näyttää muuten tosi hyvältä sun päällä! En ollu yhtään vakuuttunu siitä kun se kauppaan tupsahti. T. lasten osaston työntekijä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta toi taas näyttää vähän hassulta mun päällä tollasenaan, mut huivin kanssa se oli ihan sairaan kiva ja jotenkin "keveemmän näkönen". Kiitos paljon :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)