keskiviikko 17. syyskuuta 2014

UNUSUAL OUTFIT

IMG_5423IMG_5126IMG_5420
mustis1
IMG_5391
Tää on sellanen asu, jota en kauheen mielelläni vetäse päälleni, mut ajan puutteen riivatessa kaikki on näköjään mahollista. Oon aina ihmetelly sitä, kun ihmiset sanoo vetävänsä vaatekriiseissä päällensä mustaa sen helppouden takia, mä taas laitan aina vaaleita asuja silloin. Toi voi tietty johtua siitäkin, et mustat vaatteet saa musta itestäni jotenkin tylsän ja mitäänsanomattoman näkösen. Yks ilta välttelin ylppäreihin lukemista ja siivosin vaatekaapista käyttämättömiä vaatteita pois viemästä tilaa ja niitä kerty viiden ison ikeasäkillisen verran taas. Edellisen kerran raivasin kaapin tyhjäks kuukaus sit ja silloinkin tuli samanlainen satsi ja en voi sanoa, kun että vihaan mun vaatemakua. Se saattaa olla kuukauden päästä ihan erilainen ja sen takia puolet vaatteista jää taas "käyttökelvottomiks". Nyt vaan mietin, et mihin mä ton älyttömän ison vaatekasan kippaan? En haluu viedä noita viikoks kirppiksellekään, vaan mieluummin menisin ite myymään ne yhtenä päivänä johonkin tänne Turkuun, en vaan tiiä mihin… Ehdotuksia otetaan vastaan hah!

8 kommenttia:

  1. Wouu mikä asu ja mikä nainen! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos Johanna :-) Mä en vaan vieläkään lämpee tummille väreille, kun en oo käyttäny niitä moneen kuukauteen, joten tää asu näyttää mun silmiin tosi oudolta.

      Poista
  2. Länsikeskuksella toimii sunnuntaisin aamukirppis jossa olin itse kesällä myymässä ja hyvä fiilis jäi tosta ekasta kirppis kokemuksesta :) kesällä kirppis oli prisman parkkipaikalla mutta on nyt siirtynyt parkkihalliinn ilmojen kylmettyä :) toivottavasti vinkistä oli hyötyä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tollasta just etinkin ja luulin, ettei toi kirppis oo enää hengissä :-D Kiitos ihan älyttömästi vinkkauksesta, pitää käydä joku viikonloppu myymässä noita lähiaikoina!

      Poista
  3. Ilmottele kun oot menossa myymään, mä ainakin tuun tonkimaan sun vaatekasan! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilmottelen ja voit tietty tulla meillekin kattomaan, jos haluut :-)

      Poista
  4. Luin just sun blogia läpi ja vaikutat tosi persoonalliselta ja mukavalta tyypiltä! Ja siis ihan ylipäätäänsä tosi kiva blogi, jään seuraamaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit, isot kiitokset :-) Tuli jotenkin hyvä mieli tästä kommentista!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)