sunnuntai 26. lokakuuta 2014

SYKSYN AJATUKSENKULKUA

IMG_6709
Alotin kuukauden "älä osta mitään muuta kuin ruokaa"- hetkeni, käskin Joonasta piilottamaan mun visan johonkin ulottumattomiin, myin kirppiksellä tänään yhen ikeasäkillisen vaatteita, iskä nikkaroi mulle ihanat sisustustikkaat, löysin kahdet ihanat farkut, opin tykkäämään juustokakuista enemmän, söin kotikotona mahan täyteen, vietin päivän pikkusiskon kanssa lakkaillen varpaankynsiä ja tällä hetkellä istun sängyssä lukien kirjaa. Tällaset hetket on mulle harvinaisia, yleensä oon jatkuvasti menossa johonkin ja sinnittelen kiireen keskellä porskuttaen eteenpäin. Nyt tekis hurjasti mieli värjätä hiukset monta sävyä vaaleemmiks, mut mun kaapissa oottaa ruskeenvärinen väri, jonka aattelin laittaa kohta päähäni peläten pahinta. Ehkä marraskuussa mä meen kampaajalle tekemään jonkun radikaalin muutoksen mun hiuksille, sillä oon tällä hetkellä niin ulkopuolinen itestäni! Ennen mulla on ollu tarkat suunnitelmat omasta ulkonäöstä, siitä millasia vaatteita ostan ja nyt koko vaatekaappi hehkuu tyhjillään, kun myin lähes kaikki vaatteet. Oon kadottanu tyylini, kuljen koulussa juoksuhousuissa ja hupparissa, koska en saa päähäni kivaa tyyliä, jossa kulkisin.

2 kommenttia:

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)