lauantai 22. marraskuuta 2014

EKAT LUMENPEITTEISET KUVAT

IMG_7563
Onnellinen tyttö täällä moikka! Mulla ois oikeesti nyt koeviikko, mut oon niin väsynyt rankan työviikon jälkeen, etten kykene muuhun kuin sängyllä makoiluun. Saatiin tällä viikolla ylppäritulokset takasin ja omantasosesti ne tuli takasinkin, joten siinä ei oo valittamista. Kävin eilen kampaajalla pelastamassa niitä edellisiä hiuksia (joista ei ihan tietoisesti oo blogin puolella yhtäkään kuvaa…) ja oon ihan supertyytyväinen lopputulokseen! Nyt mun hiukset on pitkästä aikaa tasasen väriset ja jotenkin eloisammat. Ei enää ulkonäkökriiseilyä siis hetkeen, luojan kiitos. Mun on pakko kertoa teille muuten tarina tosta topista, joka on aiheuttanu mulle harmaita hiuksia. Eilen menin töihin normaaliin tapaani ja pomo tuli sitte juttelemaan mun kanssa mun työpisteelle. Säikähdin sitä ja pudotin vahingossa laskimen maahan, jolloin kumarruin nostamaan sitä. Mut sitä ylösnostaessa tulinkin väärässä kulmassa ylös ja mun rintsikat paitoineen juuttu kiinni siihen mun pöytään ja mähän vilautin sit kaiken miespomolle. Tänään menin töihin ton topin kanssa, kunnes menin vessaan ja juutuin sit vessaan hetkeks korjaamaan mun levinneitä meikkejä. Yhtäkkiä näin, et mun paita on kirjaimellisesti revennyt poikki olkaimistaan ja oon koko ajan ollu asiakaspalvelutyössä pelkät olkaimettomat rintsikat päällä, kun se paita oli tippunu navan kohdalle roikkumaan yksinään. Mietin sit hätäsesti, että miten ihmeessä voin jatkaa työni loppuun... Kaikista kauheinta on, ettei kukaan sanonu mulle siitä ja en haluu ees tietää, että mitä ois tapahtunu, jossen ois lähteny kesken duunin käymään vessassa?! :-D Perkele meiän duunin miesvoittosta poppoota.

talviii1IMG_7470
IMG_7485

8 kommenttia:

  1. Hups mikä moka! :-3 Mutta ihanat on hiuksesi sun <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä niin hirvee ja nolo fiilis noitten jälkeen, että toivoin mun työpäivän olevan jo ohi :-D Otan loparit, jos vielä maanantaina onnistun vahingossa vilauttamaan itteäni haha… Mut kiitos paljon!

      Poista
  2. Voi että Noora olen kaivannut sun kirjotuksias♥ Saat taas hymyn nousemaan korville :-) Ja voi ei, miten tollasesta ei edes huomauteta :--D Pitänee muuten kysästä, että missä oot töissä? Paikkaa tms ei siis tarvitse kertoa, mutta ilmeisesti tää ei ollu sitä lastenhoitoduunia? :) Mahtavaa loppu(/alkavaa) viikkoa sulle! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä mäkin päivittelin kovaan ääneen kahvitauolla, miksei kukaan noista poitsuista huomauttaneet mulle :-D En oo halunnu tuoda työpaikan nimeä nettiin, sillä musta on parempi pitää se salassa, jottei pahempia sotkuja synny - tai vielä pahempaa: että joku tulis käymään siellä kesken mun duunin. Onhan tässä vielä kaikenlisäks itsesuojeluvaisto käytössä, sillä nyt esimerkiks työpaikan nimeä googletellessa mun blogi ei oo siellä kärkikolmikossa. Toivottavasti ymmärrät, mut oon pienessä toimistossa asiakaspalvelutyössä, joten ei sen "salaisempi" paikka :-) Oon kyllä tän lisäks vielä MLL:llä keikkaluonteisesti, mut suurinpirtein alle kymmenen tuntia kuukaudessa vaan.

      Mulla on ollu niin kova ikävä bloggaamista tän kaiken arjen keskellä ja jostain syystä nimenomaan tästä postauksesta tuli ihan nostalgisesti mun blogin "vanhat ajat" mieleen. Tuntu siis enemmän ku hyvältä saada tällainen kommentti tänne, joka lämmitti sydäntä entisestään. Kiitos sulle ihanuus, kiva kun viittit kommentoida :-) ♥

      Poista
  3. oi että toi sun asu on hirmu kiva ja oot itekin älyttömän nätti:) voiei, toi sun toppi juttu:D noo aina kaikilla sattuu ja tapahtuu:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, itekin tykkäsin tosta asusta :-) Haha jepjep, tiiänpähän jatkossa pysyä tikkusuorana paikoillaan ja katse lujasti alhaalla päin, jottei varmastikaan enää käy kömmällyksiä...

      Poista
  4. Oi ku tää sun blogis on ihan mielettömän ihana! Kerrot asioista niin ihanan avoimesti ja oot tosi nätti. Äsken totesin selanneeni sun postauksia melkein vuoden taaksepäin - sun persoona tulee postauksissa jotenki niin kivasti esille, että tätä blogia vaan jaksaa lukea! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, isot kiitokset! :-) Alunperin se avoimuus oli nimenomaan se tän blogin "juttu", vaikka nykyään niitä arkipäiväsiä juttuja tulee kiireen vuoks vähän useemmin kuin niitä syvällisempiä. Haluun kuitenkin yrittää taas panostaa blogiin enemmän, kun lopetin työtkin tänään kokonaan melkein puoleks vuodeks. Tällasta on niin palkitsevaa lukea, sillä oon aina halunnu tehdä tästä mahollisimman aidon, jotten ois vaan "joku bloggari sieltä jossain, johon ei voi edes samaistua". :-D

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)