sunnuntai 9. marraskuuta 2014

HARMAATA TEKSTIÄ JA KUVAA

IMG_6010IMG_7184
IMG_5999IMG_7156
IMG_6017
Mä oon jo monta kertaa harmitellu sitä, miten en oo päässy postailemaan pitkään aikaan. Intoa kyllä ois, mut toi marraskuun harmaa ja inhottava sää laskee huomattavasti motivaatiota - niin blogin kuin ulkonäköönkin panostamisen suhteen. Nostan oikeesti hattua tyypeille, jotka jaksaa uhmata näitä pakkassäitä pukeutumalla sairaan hyvin ja ottamalla vielä blogikuvia tossa hyytävässä ilmassa. Hrrr, valitettavasti musta ei nimittäin siihen oo! Mun tyylitaju on kadonnu ihan kokonaan kylmien säiden tullessa ja en oo yksin tän mielipiteeni kanssa: mun yleisin asuvalinta kouluun on juoksuhousut ja huppari päivästä toiseen, vaikka mä inhoon noiden kahen yhdistelmää ja itsevarmuuskin katoaa niiden kanssa jonnekin kauas pois. Ei sillä, joskus heittäydyn hurjaks, päätän jopa meikata kouluun ja vaihdan juoksuhousut tylsiin farkkuihin… Haha voi vitsit, poikaystävän mielestä alan päivä päivältä muistuttaa enemmän meiän äitin tyyliä ja se kertoo musta kyllä ihan tarpeeks, näköjään mun mummovaihe iskee jo nyt. Kaikenlisäks mun hiukset värjättiin ja niissä on nyt kolmea eri sävyä: tyvessä ihan tummanruskeeta, keskiosassa vaaleenruskeeta ja latvassa taas sitä tummanruskeeta. Ja ei, suunnitelmana ei ollu tulla tällasta ja uus kampaaja-aika onkin varattu kahen viikon päästä perjantaille, joten kauhulla odottaen sinne asti. Toivottavasti siellä mun hiukset saadaan pelastettua ja kehtaan taas poseerata kameran edessä ilman sitä kamalaa hiusväriä - siihen asti mun hiukset pysyy tiukasti ponnarilla.

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Ja samalla sen epäonnistumista pelätessä... :-D

      Poista
  2. Voin niin samaistua! Mua turhauttaa kamalasti, että aamulla töihin lähtiessä on pilkkopimeetä ja samoin on myös sillon iltapäivällä kotiin palatessa. Postausideoita olis ihan mielettömän paljon, mutta missäs vaiheessa niitä sitten pystyy toteuttamaan tän pimeyden takia! Onneksi viikonloput voi hyvällä omallatunnolla pyhittää lähes kokonaan bloggailuun:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan samoilla fiiliksillä mennään täälläkin! Välillä tuntuu, että tää blogi kannattais poistaa, kun kerkeen postailemaan niin harvoin ja huonolla kuvamatskulla :-D

      Poista
  3. Selailin just sun blogia tuossa aamulla pitkän tovin. :) Teillä on kaunis koti ja mielenkiinnolla luin noita jenkkipostauksia, varmasti ollut upea reissu. Tuli ihan hirveä matkakuume itsellekin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit, kiitos tosi paljon! Joo, oli kyllä kieltämättä ihana kulttuurinvaihdos :-) Haha siitä vaan matkaa varailemaan!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)